2012年1月11日 星期三

。最近快清光了想回購之LOVE IMPACT 、Bioderma、喜療疤、Nuxe、Contry & Stream。

有2個星期無寫過文,真係唔係我懶
只係日復日,無咩好寫,又無買嘢
重點係我JOIN左REENEX同ELYZE...要慳D洗啦
呢2日發現屋企有D嘢就快用晒...有D真係要必回購呀!

100%必回購之LOVE IMPACT SLEEPING MASK
呢個真係一定要再買返一罐,
亦要多謝小BABI送比我先有機會試到一個自己未必會去買唻試既產品!
冬天既時候真係會唔敢敷PAPER MASK...呢個可以打救到我
搽完又唔會立住塊面,到朝早洗面果陣都有滑嘟嘟既感覺!正呀~!

100%已回購之BIODERMA既紅MASK
呢個我試左好鐘意,雖然我份人係比較缺水,表面上應該用藍MASK
但我2款試過後都係鐘意紅MASK多D...之前已經囤左2支係手

90%回購之喜療疤
經過咁多SIS話好用,忍唔住買,
因為自己D暗瘡印無以前咁快退,要搵D法寶幫下手
其實如果齋搽暗瘡的話用得好慢的,不過就因為我腳有疤要搽就變得用快左...
用完應該會再買的

80%回購之NUXE 既 huile prodigieuse
之前有朋友介紹話好已經心大心細
今次自己親身試用完,仲要已經成支用晒後真係好想再買
不過我從來都唔係衝動購物型既人,都要再格下價諗清楚先!

65%回購之Contry & Stream ORANGE FACIAL PEELING
呢支嘢果陣我係台灣買,以家見logon都有賣..
本身我想試袁彌明推介既山竹去角質
去睇完先知佢酒精都重...驚敏感...以家仲諗緊用返呢支定買山竹試下~

---------------  回購感受完,題外話 -------------------
話說營養師要我係餐與餐之間多吃生果...
咁我就係lunch過大角嘴搵姑姐食飯順便買生果
有姑姐幫我揀之餘...大角嘴既生果非常抵買!
咁就見到有一隻牌寫住韓國蘋果...
個樣好紅...好大隻下..20蚊4隻我問姑姐有冇食過...佢話無就比錢買左
話試下,我帶左2個同事一齊去..話一人分一個
最後姑姐覺得好難食
我同d同事切左分唻試過...其實都唔係話難食
只係唔係超甜,質感偏粉,唔係爽硬果隻feel
我地一個分左比4個同事食都好夠,真係好大個~
抵就一般抵啦...

請關注我 (*^^*)
The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog

沒有留言:

張貼留言