2013年1月31日 星期四

。就快到新年,準備好一個美麗既笑容未?齒美康幫到你!。

新年,要準備好一個美麗既笑容去拜年逗下利是~
靚既牙齒同牙肉係美麗笑容既基本要求啦!
每年去檢查牙我諗未必人人做到..
所以都巿人最容易有牙周病、敏感牙齒、牙肉發炎咁~
坊間既普通牙膏就唔會有咩效果,有D聲稱會令牙齒無咁敏感既我試過效果亦一般!

當我遇上齒美康...都係抱住一試無妨既心態...
但好多時..就係咁...無心插柳柳成蔭~
其實我對呢隻嘢真係唔多認識...無賣廣告呀嘛!(但記住一句"羊毛出自羊身上")
原來佢係一支藥性牙膏
或者大家對牙周病既認識之前係TVB既體通體透都認識過
以家再講一下
我自己其實最大問題..係刷牙既時候成日會流牙血,不過量不多的~
我爸爸就老了,之前更加無去保養牙齒,亦無定期檢查..所以會有蛀牙、牙肉發炎同牙石咁~
一打開時,裡面會有說明書,提及會改善到既問題同埋牙膏既成份
仲教埋你點刷牙,我係一個有去定期洗牙既人(不過呢2年懶左D)
去洗牙果陣牙醫覺得我刷得唔係咁好都有教過我點刷架啦~
支牙膏都幾得意,我係用佢之前可能因為都係用緊普通牙膏無藥性
一打開就用得,而佢...真係好衛生咁..要用蓋頭拮開佢
而吱出唻既係粉紅色,其實就唔駛吱咁多既..我係為左影相好睇D
正常係一粒豆咁大就已經OK
我同阿爸都分別用左超過一星期...
我最大分別係無再有牙血,初初用有D唔慣,因為佢無咩薄荷感..但刷完牙肉都有少少涼既
而且味道好似有少少鹹咁

爸爸用後就話..初初有"乸"既感覺,一個多星期後..就已經無左..我問佢咩位會覺得"乸"呢?佢話一D牙石既位
本身我有影到相,但我真係接受唔到自己D牙唔多靚既情況下出相...敬請原諒

呢隻牙膏要買都好方便,所有萬寧均有出售!




有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言