2014年10月3日 星期五

。麥兜我和我媽媽 首映日。

9月30日,麥兜我和我媽媽在九龍灣展貿E-MAX本來舉行首映禮
不過取消了,但電影如常播放
其實這套電影我早就想看了!
我連蘋果日報裡面做的"麥太扭花臣"都有追看的!
呢2集都幾好笑架!

我付合麥太要求呀喂

去到見到好多麥兜公仔...影呀影~


呢個聖誕樹造型我好鐘意呀!
"噢...聖誕節托他歸家,放係廳道閃閃下~"
佢同我朋友一樣名...都係叫輝輝




要同佢自拍一D都唔易呀
挨住麥兜好有安全感呢...


咦?原來E-MAX間戲院都幾大架喎!
我第一次唻咋~
我朋友比較細粒,佢如果將個PAT PAT坐到最入..會吊腳
D坐位真係好舒服...我呢D大PAT PAT既人都可以坐得好舒適
後記:睇完戲,真係有笑有淚,我發現我同麥兜一樣係"屎勾手"
想知咩係"屎勾手"?快D買飛入場睇下啦~

《麥兜.我和我媽媽》插曲 Yum Yum Cha Cha 主唱:BabyJohn



這是我跟愛人BABI的FB PAGE
可以來跟蹤一下我們的分享呀~




有問題可以聯絡我MAIL:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言