2011年10月13日 星期四

雜文:爆裂甲、漸變甲、清熱酷、收納袋

早前大家都買了SASA新出的爆裂甲油
我又蠢蠢欲動去買了
















過幾天有空,就玩一下漸變甲
這次玩橙色,下次想試一下藍色,我還沒試過...
只試過紫跟橙



















--------------------------------------------------------------------------------------------------------
我阿爸好鐘意睇到電視廣告
就打唻問果樣嘢係邊道買
佢見到容祖兒既清熱酷廣告又想試下
就同佢一齊去惠康買唻試...OH MY GOD...要咁貴既...差唔多十蚊支!
到底佢同我飲開既沖劑係咪同一間公司?
試下味先...

味道極為相似,我真係覺得唔需要去買支裝,自己搵個樽沖唻飲都得
抵好多囉....真係比佢昆左錢咁.....
-----------------------------------------------------------------------------------------------
係吉之島加價錢我實在抽唔到時間去...但其實我係有嘢想買
琴日去完都買左百幾蚊嘢...
但我想同大家介紹下呢個

我屋企無吸塵機既,呢個唔駛吸塵機就可以抽真空?
好想試下!遲下過完冬,收好我D褸咪慳好多位?
















等我實習多2次就會更加識用佢架啦~~~
...完畢...


請關注我
TheZtyle   Yahoo Blog   ElleBlog

沒有留言:

張貼留言