2012年6月22日 星期五

天然死海鹽成份磨砂及護手霜

Eternal Concept應該認識既人不算多吧
介簡一下:
Eternal Concept一直致力從世界各地網羅最安全及高質素的天然產品,
令大家感受最自然純淨的身體及面部肌膚護理體驗。

他們盡力使產品照顧到不同肌膚人士的需要,
特別呵護敏感皮膚,拒絕有害的化學添加成份,讓肌膚得到天然安全的照顧。


今次我試左3款嘢

愛護地球、珍惜資源亦是Eternal Concept對環境保護的承諾。
產品包裝上他們盡量使用可再生的環保物料,
亦沒有額外的包裝,沒有過份華麗的外表。
呢幾個罐仔我用完都仲可以重用TIM..FIT呀~

先試左
滋潤手足磨砂
特選杏桃粒籽、天然植物精華油及維他命E,軟化肌膚,去除足部死皮,
同時充分滋養乾燥足部,有效改善及避免乾燥裂紋現象。
*亦可加水作手部磨砂使用,去除手部死皮硬皮。

太難係我沖涼時又試範比大家
我試左係手踭比大家睇

用之前
原來我手踭咁多暗粒咁
平時我有保養,不過最常做都係搽潤膚膏,唔想佢變黑黑的好醜
我加水再輕輕的打圈
之後左右比拼一下
都睇出分別吧?
相係我同事幫我影,佢都話磨完後平滑好多,粒粒少左

之後試
護手霜
主要成份為乳木困、死海鹽及死海礦物,配以維他命A及E,
令雙手迅速達玫滋潤效果,減少倒刺,增強皮膚保濕能力,
用後感覺清爽,充份滋潤而不油膩,雙手更有光澤及彈性。
乳木果,呢1,2年都好流行用係護手果方面
心血來潮,搽之前TEST左一次水份
質地偏潤,不過唔會立
我隻..阿婆手..太乾..一陣就吸鬼左
好!吸好又TEST下~
都有升喎,應該可以好好作一個防護罩

最後試
礦物極緻滋養潤膚乳
蘊含十五種天然成分如牛油果、蘆薈、乳木果油及死海鹽等,
只需簿簿的一層潤膚乳按摩於肌膚上,
即時被肌膚吸收,為乾燥的肌膚提供長時間的補濕滋潤效果,
締造如絲般細緻嫩滑肌膚,綬解乾燥甚至龜裂的問題。
我就試左係我隻腳,不過睇之前要有心理準備...都...幾難睇
我已經試右腳無咁嚴重,我左腳嚴重驚嚇壞大家
去片啦喎









因為近幾年都受濕疹困擾,近一年開始漫延到小腿
最終我要向現實低頭..去睇西醫(之前我怕類固醇唔肯睇只去左睇中醫)
中醫醫左半年進展甚慢....睇左3個月西醫已經好左...唔會再痕
以家變返一D印..睇唻要時間先會再慢慢退.
所以我就特別搽左係呢個位置...
可能太乾..潤膚乳質地偏水...重災區位置未算好潤滋
其他地方OK~


題外話:呢個身體潤膚乳既香味,硬係輕輕勾起左我一點點童年回憶,
到底係咩事,我諗唔起...但好鐘意聞呢隻味...




請關注我 (*^^*)The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog

沒有留言:

張貼留言