2012年6月7日 星期四

。SWEET 光變甲油*溫變甲油失望而回+金酵素(綜合蔬果酵素)進入第3天。

SWEET 既光變同溫變甲油我已經拎左一段日子
都試左幾支...唉..都係有75%失敗
先講失望吧...最失望就係溫變
我第一支試係黃色
購買前睇到範圍圖係咁既樣
我覺得幾正喎!因為黃色呢D好難搽得好睇均衡咁..
以家佢有漸變..睇落好順...最終...
變左咁既樣
完全係一支螢光黃咁..呢支我係送比朋友的..
我叫佢比我試下,還好..佢都鐘意呢隻黃
我就去左問幫團購既果個人(我並晤係追究責任,只係想得個明白)
答覆如下:
Isa Yung 
HELLO HELLO
我係呢有買SWEET既甲油架
琴晚呢我搽左黃色既溫變...
但佢無變呀...齋黃色,我想問...係咪我D技巧有問題T^T 



答:
Hello! 關於你呢個問題其實之前都有join 團既sis 開post
我問過yahoo 賣家, 佢話因為而家系夏天, 天氣比較熱 所以變色效果系唔明顯架...
佢就系咁樣答覆我.../__\ 



Isa Yung
  • 呢個我懷疑你有冇比錯我?因為你貼左W007的,但我睇返張相本身支嘢係黑色的

    回覆:
    其實貼紙系賣家貼架...因為D 顏色基本上都同相有D 出入
    所以我都系照佢貼既no. 點數同分貨...

    我再send 你既相問問賣家!!

    Isa Yung
    • 真係傷心...我唔要粉紅色呀~~~~~

      回覆:
      呢個系賣家俾我既答覆:
      w007未變色時係粉紅色嫁,應該就唔會錯喇
      佢係完全粉紅色定點啊??我之前都有問過供應商,佢都係答我話夏天溫變效果唔大
      冬天會比較適合溫變,而夏天會比較適合光變

      咁唯有係...等冬天吧?我仲有2支架...我覺得唔駛搽啦...
      一拼就知情況同黑色果支一樣



      咁試下光變啦~
      我夜晚搽好左,佢呢隻料好鬼快乾...搽果陣都一要眼明手快
      諗住搵支電筒去照下佢睇下有冇變色啦...都係無
      仲諗...唔通連呢個都唔掂?
      最後...神奇既事發現係陽光譜照我等小巴中
      變左紫色啦!好靚呀!睇住佢變果下真係好神奇,
      原來一定要靠陽光佢先識變的...
      另外果支祼色我就未試了
      不過都好有信心佢變到色既..HAHAH~
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      講金酵素,今日係我飲既第三日


      其實點解我飲左第3日就要寫呢?正正因為有重大轉變
      平常既我真係本身都好多便便,平均都1-2次的
      但今日...竟然好多氣要排之餘...D便便係墨綠的的
      我仲要呢2日係食少左菜的,所以一定唔關D菜事
      好有排毒FEEL呀!至於瘦唔瘦到身...真係見仁見智了

      佢個樽蓋都唔難扭開既...(之前我試過有D勁難扭得開)
      樽身有寫成份(除左太多蔬果無列明外),同有效日期


      我就無倒落個杯飲,只係就咁飲
      咁就倒左D落個蓋道比大家睇下D色
      其實隻味我好鐘意!佢呢隻酸酸地好正,我鐘意佢多過白XX
      其實佢仲有其他建議飲法,不過我自己就鐘意朝早空肚飲

      請關注我 (*^^*)

      The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog


沒有留言:

張貼留言