2012年10月4日 星期四

。Dr.G Perfect cleansing oil 全效修護潔面卸妝油 又一卸妝油好選擇。

其實卸妝潔面油我用開某牌都好愛佢架啦...覺得用完唔面乾
點知試完呢隻Dr.G Perfect cleansing oil 全效修護潔面卸妝油
令我知道我唔駛再用死一隻了!
之前試過Dr.G既Aquasis Moisture Gel Cream已經大愛,晚晚用
今次出呢個卸妝新革命:卸妝、去角質、滋潤多效合一
成份:
  • 葡萄籽油 ---- 抗氧化、抗衰老
  • 澳洲堅果油 ---- 強效保濕
  • 橄欖油 ---- 令肌膚濕潤富彈性
  • 美白泡沫複合物 ---- 亮澤肌膚
使用方法好簡單,用乾手取適量在面上輕柔打圈按摩,然後以溫水沖洗乾淨即可。
(呢點亦係比起我用開果隻方便,唔駛乳化,而且我果隻卸眼時乳化會令眼球變矇一段小時間,
雖則果陣我問過ba,佢話無不適其實無害無礙,但始終怪怪的感覺)

今次我用上既都係我平時用開既化妝品
上:乾淨既手咩都無
下:上左粉底既手
上:先用眼線膏筆畫出眼睛
下:再上各種化妝品
吱一泵出唻,已經四圍流..唔太油既感覺...偏水質的!
味道淡淡的香味,又唔係花香咁..我唔識形容
係手上輕輕打圈十秒變成咁,我覺得好奇怪...令到我d毛變左點點黑
係咪因為佢唔會阻塞毛孔既現象?!
之後用水沖..沖既過程無捽佢...只係沖完fing乾左d水
清楚睇到kiss me眼線,revlon睫毛膏同眼線膏仲未能完全乾淨
再放多泵輕力打圈十秒...乾淨晒
再沖水
其實我d皮膚就最呃唔到人,只係用筆畫落手...就會腫起
就證明我打圈時係無用過力..如果唔係其他地方都會紅埋
切合左佢零刺激適合我呢d脆弱敏感肌膚
好!用唻潔下面先
潔面前個樣,點解前置相機都影到好似feel到角質咁厚咁
出唻"琼"乾水後,用個水份測試器test下,我自己個人感覺當然係無繃緊的啦
咁既結果對於我係乾皮膚既人算不錯!我試過用完其他自己做test..得返二十度既水份..要啦啦聲敷mask!
潔面後塊面無咁零立立~~
果真零油感、零乾燥、零殘留物!
就算平時無化妝要唻潔面都一流~
可於各大莎莎購買
Perfect Cleansing Oil 全效修護潔面卸妝油 $192 / 150ml




請關注我 (*^^*)

The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog 


有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言