2012年9月19日 星期三

。好嘢共享!減肥福音,ALISSI BRONTE減肥貼試用後一個月的效果!!萬勿錯過(多字少圖)。

大家還記得我之前篇文AILSSI BRONTE個EVENT燒到我死死下既減肥貼?
我返屋企試左果7片..呢..呢7片
試完後!我已經立即返去買左一盒,嘿嘿....
再用過2張後...感覺良好,見BABI佢出團購最後優惠!啦啦聲再回購多盒TIM啦!
用一個月停一個月既情況下,一個月終於過去...我亦停用緊了...
一盒二包,紅框內既已經用晒...箭嘴示既係用緊
講多次佢成份先:
  • 墨角藻萃取液
  • 天然咖啡因萃取
  • 左旋肉鹼氨基酸
  • 常春藤萃取物
  • 娑羅果提取物
我自己貼肚臍下位時皮膚就有少少敏感會痕...但大脾外側同貼背都無事
其實我一直擔心,喂...呢隻減肥貼話會幫我溶解脂肪但就唔識自己排出,我要自己飲多D水
會唔會係呃我..就算輕左都係只係輕水份架...我飲多左水又排多左水嘛
所以!我專登,一個月後,剛好要上減肥公司...會INBODY,佢地部機好勁架...骨重呀..肌肉佔幾多都磅到
我就專登趁呢個機會對俾一下我今次用完後同上次INBODY時相差有幾遠?
(先說明一下,我呢整整一個月都無上過減肥公司...因為我JOIN既PLAN好少,能做機既次數不多)
登登登登~~~~
我係唔會影張結果出唻,因為唔想俾人知我實際幾重嚇襯人XXD
我一個月...總共係輕左5.6公斤!即係12.32磅!!!!
咪住先!係咪主要去水架?我一望!嘩!水份同上次竟然係一模一樣無多無少!
咁即係個減肥貼無昆我喎!
我自己感受係,最大改變係我身上既肉林左好多,之前我係脂肪人,D肉實的的架!
以家真係手臂呀...肚呀...大脾呀都林左好多囉!
都係做特價果陣最抵買囉XXDD

P.S. 其實所有減肥產品,都要你本人自己配合,均衡飲食+適量運動,如果用左又大魚大肉真係神仙都幫你唔到架!



請關注我 (*^^*)

The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog 


有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言