2013年3月15日 星期五

Benefit 修眉+染眉+修唇毛 推介九龍灣修眉師Carmen

其實我好耐之前已經出過一篇關於benefit修眉既文
http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=27438&do=blog&id=102508
果陣我算係第一次去...之後我就keep住有去..一來我有join plan嘛(以家已經無左plan架啦)

之後我再去修就轉返眉師幫我...感覺就熟手好多,而且講解都好清晰
我有朋友去其他分店,覺得佢地講得唔係好清楚..又無問佢地想點咁~
carmen佢次次修首都會比我照鏡再問我有咩位想改善咁架~

今次寫係想比大家睇埋染眉同我修唇毛
其實自係道修開眉..都無話好多雜毛...我每次係想好好咁修返個眉型
我皮膚比較容易起紅...不過好快散,同埋carmen會幫我搽返d cool down之類既霜
之後就開始染眉,我不嬲後半截都無咩眉色,carmen話其實有毛,不過好幼,染左色就會顯眼d
d工具睇落都幾似要染髮咁~
先塗上
再細心幫我畫好想染既位
畫好左...染要時間..就修唇..
其實我唇毛唔多,不過修左就亮麗d...連眉價都係200,圍起上唻50蚊就做埋
呢張相out focus左...紅圈位會多幼毛,好近鏡先望到
carmen佢係快刀手...減少痛楚嘛XD

完成後都要等多陣...我係王小虎!
染呢,我覺得唔係唔好,只不過我自己覺得KEEP得唔耐
係就可以懶唔駛畫眉...有錢就一做無妨...無錢都係唔好懶..自己畫返(或者去柔眉啦)

對上一次去...我仲拉埋個男仔朋友修,CARMEN好好人,其實我只BOOK左我同我另一個女仔朋友
但我問佢可唔可以修埋個男仔...佢都話OK..修埋放工
因為我實在忍受唔到個男仔朋友條眉亂到不得了!
佢個樣真係好緊張
眉師見佢咁緊張..就先係手試下蠟既溫度,點知張紙一撕...白左一撻...
嘩...你到底有冇沖涼架?眉師話有時人角質太厚都會有咁既情況


以下係連環圖...搽蠟
貼上紙
一撕...聽到有聲架XXD
.
大家都笑左....因為實在太大聲
鬼咩...咁多毛...哈哈哈~~~
佢修既時間都比我地長...眉師都無HEA做趕收工咁...好細心幫佢執好條眉
因為我朋友修完可能太緊張..一時放鬆成個人好攰咁
呢張都清楚睇到修得唔錯架
眉師話男仔多修係修返整齊..直直地就OK
而我朋友就天生彎曲...所以修唔直..無法啦..你乸乸地嘛XXD
以家雖然無左JOIN PLAN...但佢有修五送一...一年內修夠5次就送一次,儲印仔咁儲



.


有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言