2011年11月24日 星期四

♥ 最近的淘淘淘物。默默愛 ♥

之前都一直係道淘衫
今次遇著呢間嘢好多嘢都好鬼靚,又燒著了!







跟圖片好相近,不過最差一個位係近PAT PAT既名位...整得差左D

呢個質地好實淨的!不過我係嫌條帶短左D,明明我影埋背面架
但插左入CARD READER又無左...懶得補影
背面係印左個拉鏈位同條尾




呢個一直想買...不過又搵唔岩...其實都係PAT PAT痕...




呢個有好多顏色,實物比想像中好!










呢個係隨機抽,本身我影左我果2本咩款,但唔知點解又無左
一本好D一本差D咁啦~




呢隻就有得揀顏色就無得揀圖案




呢個披肩比起我睇相細D呢!不過呢個唔係加厚版,算係咁...
參考在這裡

呢個筆我睇完就好燒...我第一次接觸
唔知香港賣幾錢啦...不過以家一盒十色都唔係好貴....
參考在這裡

先介紹咭片簿,有好多款!而且裡面都整得好好的!

黑白貓匙扣,其實佢D相都同實物差唔多
應該係因為佢地唔係用網絡圖...都係自己影既原因

純綿布貼,本身想要波點無晒貨

唯有揀格仔,但都無得揀的...今次抽到藍色格仔




就這樣....
今次淘既呢間舖叫默默愛
物件質素唔錯!
http://momoi.taobao.com/


請關注我 (*^^*)
The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog

沒有留言:

張貼留言