2012年4月23日 星期一

。DR. G Super Aquasis極致水感保濕系列+朴信惠全接觸。

我係"原來是美男"既FANS唻!我足足睇左全套劇3次XD
第一次睇完覺得好失落要再睇,睇完第二次後想再回味再睇...
今日有幸唻到SASA主辦既Dr.G Super Aquasis極致水感保濕系列產品發佈會
...仲有朴信惠親自來臨介紹
真係好開心,當然,如果男主角都唻埋我會興奮死囉XDD
地點係蘭桂坊酒店隆堡蘭桂坊酒店29-30
地方都好雅緻,但去到掛住同朋友傾計無四圍影環境XD
但影左好多DR.G產品中間果張係今次焦點~
去到先食下嘢打下底先~
果個包仔好好食呀!好JUICY~
小BABI....有冇見佢流緊口水XD

場內都有好多熱心侍應捧住各式食物同飲品餐紙拎過唻比我地~
呢個藍莓芝士蛋糕都係我大愛的^///^
開始前我地先吹好D棒棒,一陣信惠出唻時我地敲響以示歡迎~
你地睇下YANDY妹個鴨嘴幾好笑XD
吹到酒窩都現埋出唻
小BABI更加係出盡力~
開始了開始了~

笑起唻好甜,比起美男短髮造型...都係長髮靚女好多~

佢不單皮膚好!骨肉勻稱~
鬥快舉手同信惠唻個親蜜接觸...我無份LU
揀左2位,信惠教大家點用DR.G既產品最好~

入場前大家都影左張寶麗萊,原來係比信惠揀3個覺得肌膚好好既人~
睇得好仔細架佢~
佢呢個笑容比我捕捉到了!
無我份係理所當然,揀中我的話都當之有愧..
但有抽名抽中有禮物喎!
無抽獎運既我...都係無份LU
你個樣好鬼馬呀!
雖然咩都無我份!但都有張合照...WAHAHA
之後再即場試左個爽膚水
同面霜,估唔到氣味好香的!
仲送左產品我地返去體驗下~
仲有...登。登。登。登~親筆簽名POSTER...WOW...正呀!
好開心有今次既全接觸...HAHHAAH

請關注我 (*^-^*)The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog

有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言