2012年5月13日 星期日

。夏天唔做防曬罪惡感特別重!Neutrogena美白防曬BB Cream可以幫下你。

我呢個人,冬天成日會唔記得做防曬!
夏天,個太陽猛猛地刺入屋,係無可能唔記得做!
Neutrogena最新細白煥采BB霜UV
加入全新升級Healthy White ComplexTM,可瞬間遮瑕,同時改善膚色。
更有SPF19及PA+++防曬功效,為肌膚帶來零負擔的自然裸妝。


好似好正咁喎!防曬得唻仲同時幫我做保濕同改善膚色!

重量:30ml
價錢:HK$ 149.90

使用方法: 每天早上,清潔、調理後,取少量均塗抹於臉部及頸部。

適用皮膚: 
所有皮膚類型

產品類別:     乳液

產品功效:  
   美白

啦啦聲試下先啦喂!
試上手先~
左邊試左同右邊對比
感覺都好保濕,而且氣味幾好聞(有D BB CREAM做得..味道怪怪的)
唯一係,我太黑?我覺得隻BB CREAM都係偏白左D
試上面睇下先
睇得出邊一邊上左BB CREAM呀嘛?
(右邊呀)
其實佢既遮瑕修飾都唔錯...當然佢既保濕都唔差
我自己睇就覺得佢上面後既調色都幾好
不過我用完後出街果陣老公望到都仲係覺得隻色白左D...
我諗都係要搵D粉底作為調一調返深色少少先岩我~
但返工前用,用手上利用體溫上均勻我覺得幾方便
最適合都係一D皮膚比較白既朋友~我呢D就唯有調一調色了





請關注我 (*^^*)

The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog



有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

1 則留言: