2012年5月13日 星期日

。我推介的莎莎好物 nuxe Dr.G home secrets。

先說說我早前去莎莎EVENT,可以係莎莎購買到既NUXE同Dr.G
2款都大大大愛呀!尤其係NUXE!不枉我咁鐘意呢個品牌
今次試用既係MELTING CLEANSING GEL
呢個係我今日出街既妝容,已經溶左唔少...誰叫我是油面人....
用左呢個既份量去洗全面...
要我一路洗面一路影相難度實在太高!唯有捽捽捽完D GEL再比大家睇下
洗完之後爽呀!唔乾唔繃緊!仲有陣陣既大馬士革既玫瑰味!
P.S. 我係一個有氣味敏感既人..有部分朋友都知道的了
有一D氣味稍一濃烈我就會頭痛
還記得以前買左支HAND CREAM係玫瑰味,最後我搽完聞到
就頭痛了,最後轉送朋友...但NUXE呢隻係完全無呢會事!我仲好鐘意聞TIM...XD

洗完面...上完爽膚水,係時候做保濕了Dr.G出場~
外型靚呢D就真係唔駛多提啦...
圓圈內三角位,一拉就成條膠就搣左出唻
箭嘴所示係一張類似牛油紙既簿紙,我用完都仲有放返張手油紙先再蓋上
我圈住既真係我最鐘意!可以做SLEEPING MASK!岩我呢D懶人!
又可以雪完用做MASK咁敷!呢個夏天我仲唔爽歪歪?
真係睇想都FEEL到幾水潤吧!!
今次無做SLEEPING MASK...不過我面太乾,一搽上去就好快吸晒...
所以我都搽左幾次~

好了好了!終於說到這裡
之前!之前我話過我會繼續食HOME SECRETS!我。終。於。回。購。了!
證明我講得出做得到!希望我減肥都係咁...哈哈哈~
只入了脂肪+去水腫
HOME SECRETS 就先唔多講了,食完先睇結果...
想知詳情可以睇返我之前果篇文,按以下

講下枱前最近鏡果3樣嘢呀!
呢樣嘢我諗左好耐好耐先買架啦~
我每次去莎莎都會摸佢望下諗諗諗..今次終於買左啦!
或者有SIS覺得係無聊嘢,但我隻耳仔真係好容易有死皮呀!尤其耳骨果D位~
我自己又係一個粗魯人士!成日用指甲刮刮刮..好多時都流血收場!
血流完結焦..但我隻眼又望唔到佢係結左焦..憑感覺又覺得佢有嘢係道又刮刮刮...=  ="
佢左邊摸上去既質地係類似海棉體..(打完呢3個字...我自己想歪...諗左其他嘢TIM)..XD
右邊係一D好似梳上面既軟膠,當然就比起梳再軟D
用過真係可以擦到死皮出唻,好了!我隻耳仔唔駛再比我虐待啦!

右手邊果支KISS ME,我自己本身已經有支係科學毛筆款
不過我發我隻眼都係會化得好勁,今次試下呢款睇下好無D
左手邊果支,係廣源良既眼線膠,都有SIS推介過!
好離奇,香港既莎莎同台灣既廣源良價錢竟然差不多!
香港既包裝仲要靚好多,台灣既...佢整得太肉酸你都唔會想買
呢支嘢會唔會代替到我支GIFFARINE就要試過先~
不過佢價錢同GIFFARINE差咁遠,我自己係唔會太奢望既!
-------------------報告完畢,試過後再話比大家知---------------------------------



請關注我 (*^-^*)The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog

有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言