2012年5月16日 星期三

。COLLISTAR 最新潔淨卸妝水。

COLLISTAR最新出左400ML既潔淨卸妝水
早前我去SASA買嘢時仲未見到有
不過岩岩上SASA.COM時見到有了
產品簡介Collistar(蔻莉絲塔)潔淨卸妝水助你數分鐘回復淨顏素肌!眼、唇、面化妝一抹即淨,
輕鬆潔除肌膚雜質及油脂塵埃性質溫和,
輕易卸除所有眼部彩妝痕跡,用後不留油性殘餘物,不會對肌膚造成負擔。
溫和清潔的同時,亦能軟化及保濕肌膚,提升肌膚彈性,為肌膚帶來無比的舒適感。

唻一張近鏡D既
原來連眼同嘴都可以用,一次搞掂全面好方便!
不過我上網查過個用法
使用方法
取適量塗於微濕的臉上,以指尖在面上輕輕打圈按摩,再用溫水洗淨
我仲以為係好似我用開既B牌卸妝水咁,可以唔駛過水呢...懶人記住用後過一過清水啦~

原產地
意大利 

適合膚質
任何皮膚

今次用左我平時化妝最常用到既幾樣嘢睇睇佢既能力先~
眼影、眼線膠、唇膏(為免我屋企既黃燈睇唔清,今次無用粉底液TEST)
好!畫上手,睇又清楚D...我拍照都方便D...
左起:唇膏>>眼線膠>>3色眼影
分開試,先試左唇膏同眼線膠先!
我只係影左張相..無敷好耐
抺左一下,只係一下,眼線膠仲係清晰咁見到,唇膏去左9成
我再抺多2下!係2下...就乾淨了!
再試埋眼影先~都係影一張相,無敷好耐
估唔到一下睇落已經好乾淨,但其實就仲有少量閃粉
手未過水時我有摸過,好清爽而唔會乾
一度懷疑係咪唔駛過水都OK?不過竟然網上既用法指示係要過水都係過下好D
面我都試左,始終面同手既皮膚有所不同
面我偏油,用完後都清爽,我覺得用唻平常潔面唔係卸妝都幾好用
氣味偏清香,唔會好似BB牌咁有好勁既香味...太多香味真係唔適合我~
希望大家鐘意我分享


請關注我 (*^^*)

The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog



有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言