2012年12月20日 星期四

。BeauuGreen Paper Mask & World of Beauty Eyes & Lips Cream。

話說,我已經忍左我D扁平疣好一段日子,
一直想儲錢去打,我亦揀定左我平時睇開濕疹既美容皮膚科醫生(亦都問好價)
但機緣巧合,我遇上左中醫療法,就一試無妨(價錢比做激光平30%)

而呢個療法除左要去比人做外,亦有D家居護理
要洗、再搽精華、膏,咁...變左...我晚晚返到屋企洗...我就諗緊我搽唔搽嘢或敷保濕MASK呢?
都上左咁多嘢?仲搽好怪咁...搽左先做呢程序又好似怪怪的
最後..乾到...阿媽都唔得...狂甩皮(擦子膠式碎咁甩法)

忍唔住問幫我做果個人...到底我應該洗疣前敷MASK定洗疣後
原來可以洗疣前!我啦啦聲連續四日咁進行急救!
就係用左BeauuGreen既Paper Mask
第一日緊係用蘆薈 mask!
佢有英文解釋
其實仲有好多標籤,我唔係好識...我估左下係無色素?
未拆前佢話3D剪裁我都未知係點3D法...
no paraben我去左查google翻譯,係不含苯
苯在常溫下為一種高度易燃,有香味的無色的液體。同時,苯有高的毒性,也是一種致癌物質。
佢個3D原來係一個面具型咁...中間個摺痕...兜住塊面咁...但我覺得下巴好難貼緊...面就還好~
真係BEFORE乾到阿媽都唔認得...個AFTER結果強差人意?其實唔係...因為我敷完仲走去吹完個頭先做TEST架~
有咁既結果..我覺得可以接受...始終我乾左咁耐..一陣就吸鬼晒~

第二日..我揀左Q10
大致都一樣
左圖:我本身覺得我敷得底左D...想就咁拉高少少...點知一拉爛左..唔鬼理了..就咁敷
右圖:我個下巴仲係唔鬼貼...所以個剪裁我唔係太鐘意~
啦啦啦...睇得出個BEFORE好左架嘛,當然唔知敷MASK既..朝早都有搽返D精華素咁啦
今次就無吹完頭先TEST...係敷完隔一陣等佢吸收下先敷...

第三日GREEN TEA
佢就無左2個似係循環再用既標籤
同埋唔知做咩無左英文既解釋
唔知係咪越敷越好...知道應該點拉...又貼過之前二日喎..衰鬼!
我張BEFORE相唔知做咩鬼...變左鬼影...又搵唔到其他...
不過我塊面已經無再甩皮嫌水噹噹架啦~

第四日,都補濕夠..可以用下維他命C..美白一下~
一樣有齊解釋跟標籤~~
搞咩鬼我敷MASK個樣咁衰~"~
....我仲要搵唔到BEFORE既相呀得返一張應該係AFTER既相...D相去左邊!
整體唻講都蠻不錯,精華多,但唔會係好稠密果隻款,拎出唻會水滴滴咁~
我大約都係敷10-15分鐘就拎開...免得佢倒抽返我D水份
只係我塊面可能太大...佢呢個兜形設計我塞唔到塊面入去咁....


之後講下我最近試左既World of Beauty Eyes & Lips Cream
佢寫住EYE & LIPS主要應該係去紋既~
D標籤我又唔識啦..我上網搵過海豚代表咩...但搵唔到點解
MAED IN ITALY...點都有D信心保證吧?
一打開個盒就見到有說明書...同係盒蓋痴住左個"筆筆"..用唻筆起D CREAM先用..衛生過用手指

佢有膠紙封住,咁你就知有冇人開過
打開仲有封口...衛生程度達到十級好!
唔知點解望住佢我諗起D乳酪XXD
佢好似好稠密..但其實好易推開
又唔會話好油...其實用眼就一定唔怕生油滋粒(我又唔記得影相)
但用嘴..我覺得效果不大...每次上嘴都好似捽到D擦子膠碎咁..我太多死皮?!

可以去呢道瀏覽下
就這樣

請關注我 (*^^*)
有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言