2012年12月6日 星期四

。Beauty Tech Magic Mirro 化妝舞會暨畢業作品匯演。

喂喂喂...做咩事一個人咁悶係道做咩先?
個場又幾鬼靚喎.....有咩搞作呀?
其實係我有幸出席Beauty Tech 2012畢業作品匯演
又適達今年係學府既12週年,隆重其事,聯乘舉行 "Magic Mirro 化妝舞會暨畢業作品匯演"
一開始,由兩位創辦人陳紗瑛博士(Mariane) & 陳灝而博士(Janae) 出唻致詞先~
2位都盛裝打扮,Janae一身黑色歌德式Lolita打扮,Mariane則是彷照美人魚既造型~
還有一眾各地分店既導師上台,造型各有特色~
有三位明星主禮嘉賓
莊思敏 Jackquelin 演譯的是 "瑰麗黑天鵝"
連詩雅 Shiga 演譯的是 "Cyber Cat Woman"
林莉 Carrie 演譯的是 "華麗女伯爵"
佢真係真係高佻得不得了!!
另外仲有3位少女新星~~
左起:宅男女神美棋bb、黃日華愛女 黃芷晴、愛回家馬子妮 蔣家旻  
我最鐘意睇愛回家架啦..hahahaha
美棋bb:飄逸立體白色傘裙,配上大眼妝,散發出濃厚"東瀛白雪"氣息
黃芷晴:紅綠配塑造"Jade in Flame",俾人開心活潑既感覺~
蔣家旻:貼身裙及藍色eye shadow..貼其"blue blood"...盡顯"冰藍貴族"
佢地仲過唻同我地合照一番
我當然唔可以錯過我最鐘意睇既愛回家啦...~
之後仲有作品展示~
整個場面不但星光熠熠,仲有好多靚人靚衫靚裝欣賞~
完左活動仲有小禮物送贈,呢d品牌都係一直長期有同Beauty Tech合作既品牌~
能夠見識更多...多謝mi~~

請關注我 (*^^*)

The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog 


有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言