2012年11月30日 星期五

。GOODSKIN LABS 全新EXTEN-10 瞬間多效抗曬修護霜~補濕兼防曬。

又係果個入冬變乾燥既問題?
仲有..我有個好大既陋習,就係一踏入冬天,
起身出門口唔再係陽光普照,我就會更容易"忘記搽防曬"!!
之前我係遇上一支保濕兼防曬既產品,但點知係好多SIS口中知道
果支嘢有熒火劑!嘩!嚇到我立即唔用啦!
好在!係呢個時候我遇上GOODSKIN LABS既全新EXTEN-10 瞬間多效抗曬修護霜~
佢有三重防曬複方:3重獨特SPF15廣泛隔離防曬保護,有效全日抵禦紫外線UVA及UVB傷害

或者好多人對goodshkin labs唔係話好認識,佢係2007年創立於美國,
致力研創各種針對性、提供即時可見效果及長遠改善肌膚護理品。

我份人係,記得搽保濕又唔記得搽防曬,尤其冬天天陰陰出門,更加會唔記得!
有佢!無有怕~哈哈哈~~

使用方法:每天早上出門前,均勻塗於潔淨和乾爽的面部及頸部,若肌膚曝曬的時間延長,
建議適量地按時補上。適合所有肌膚類型使用。
嘩!真係未開盒已經睇晒佢咁多既好處喎!
即時見效:100%用者提升肌膚光澤及濕潤
使用4星期:肌膚感覺年輕10.4年
使用8時星:48%使用者細紋及皺紋明顯減少,41%使用者肌膚更加緊緻及膚質有改善
佢個質地呢係比較偏向稠密,唔係純白,有點偏黃,
有淡淡的味道(不能講香定唔香,每個人感覺不同,我是能接受)
推開前TEST既水份測試
雖然稠密但不難推開,之後推開再等佢吸收一下~
甦活科技複方:激活和增強細胞和膠原蛋白自生,即時補水和提升光澤,
有效顯著減少細紋及皺紋;強化肌膚屏障,抵禦外來和歲月的侵襲,保持肌膚柔嫩細緻。
再TEST一下
其實真的好補濕,我覺得係有D立立地,所以之後我份量減少左,因為之前落多左先覺得立
之後就好返D
透明質酸亮肌複方:先進科技糅合終極保濕肌膚的透明質酸和亮白技術,強效補水和鎖緊水分,
即時令黯沉老化的肌膚明顯回復年輕時的彈性與光采。
係用呢個產品前我有影底一張相
我最面顯係額頭上既乾紋...
抗氧化複方:含特別專利抗氧化物Arganly,有助維持天然膠原蛋白,防止肌膚鬆弛,
配合葡萄籽及迷迭香萃取,有效抵禦外來環境的侵襲。
之後用左約14日後,有少少改善既...話晒唔係神膏,無話立即大大改善~
(角度光既問題,皮膚先會好似白左?!我都唔清楚)
總括唻講實在好適合我呢個懶人

莎莎獨家發售:HK$400/50ml

請關注我 (*^^*)

The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog 有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言