2012年11月8日 星期四

。5度熱5 Degree up 已經可以修HIP瘦腿??。

我一直到以家...都唔知點解個產品會叫5度熱 5 Degree up?
同朋友傾談,係道諗會唔會係講緊你搽左果個位令體溫調升5度?(無答案的XD)

對於象腿一族族長既我,對於佢話可以索腿變瘦梗係甚感興趣啦!
啦啦聲打開睇下先啦喂!
裡面有張算係說明書吧,教埋你點樣搽先最GOOD!
盒裡面仲有張成為會員送多支!嘩...筍成咁...變左買一送一咁喎!
盒側面有產品介紹、使用說明、同注意事項...盒底仲有有效日期
標示得好清楚...出產同到期日都寫到明
佢講使用方法,係五毫子份量既5度熱於掌心,由下向上推....
但佢寫明注意:5度熱 下身瘦專研熱霜會在燒脂時釋出熱能幫助燒脂,
故此脂肪越多會感到越熱。建議第一次使用份量較少,之後慢慢增加
我第一次用幾鬼驚呀!話明象腿族族長...隻腳呀..PAT呀D脂肪梗係非同小可!
我都唔敢落咁多,怕熱死呀...尤其PAT PAT
我只落細過五毫子既份量先啦....FOR2邊PAT PAT架啦呢道
推推下覺得有D粒粒..睇清楚...原來係有D橙色粒粒係道
推推下會唔見左的(吸收左?)
初初第一晚份量少...PAT PAT無咩FEEL...反而大脾內側好熱....小腿反應都一般
所以我建議唔好太夜先整...熱到我訓唔著XXD
第二晚我就搽返多D落PAT...就好有FEEL啦!直情好似坐住左張電暖墊
熱到我有出汗FEEL...
其實呢隻熱絕對唔係以前果D辣椒膏...刺激你皮膚變興...
我摸過皮膚表面一D都唔熱既....真係熱係裡面的!
佢呢個感覺真係岩晒冬天用呀!
呢隻5度熱下身GEL...我用左一個星期...結果...又不算很神啦...是有減到
先看PAT 之前係120.5CM  (用CM...我覺得會睇得準少少減左幾多)
之後係118CM..大約減左1.5CM (不過可能量既位有少少出入..唔準確..但應該點都減左1-0.5CM)
好...到大腿
之前係70.5CM
之後係約69.5
到小腿
之前係44.5CM
之後仍然係44.5CM

我唔知係咪因為小腿脂肪比例上係小...肌肉佔多...定因為我以家有KEEP住跑步..令到小腿KEEP住左粗
佢一個療程要用3盒,以家JOIN會員已經多一支...大家不妨考慮下~


請關注我 (*^^*)

The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog 


有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言