2012年11月15日 星期四

。5度熱爆破熱泡...PIG PIG 啪啪爆走你的小肚腩!。

繼之前試左5度熱下身瘦專研熱霜今次試5度地爆破熱泡...感覺係...好玩好多XXD
我第一次試時,伸左隻手出唻諗住吱D泡泡出唻但只吱左一D冷空氣..好凍呀...所以第一次用真係要小心D呀~之後每次用都無事了其實我對泡泡既感覺一直以為係潔面果D...但出唻係好唔同的密度唔似係潔面果D咁高,而且吱出唻後已經PIG PIG 啪啪咁既聲...呢支產品都係啦...COUNTRY OF ORIGIN:JAPAN...係咪又會信心高D..至少日本監察出品都係好嚴格既~使用方法:好簡單洗澡後,再把爆破熱泡擠係掌心,再用掌心按壓需要瘦身既位置,打圈按摩1-2分鐘至完全滲透不用過水,我用完亦唔覺得會立痴痴呀~今次我就試左用係個肚分別度2個位置胸對下BEFORE 89CM使用十四日後...琴晚唔記得影相,變左係公司先影張AFTER著左2件衫...所以會有少少CM上既誤差AFTER 都係大約89CM..但多左件衫,我諗大約都細左到88CM的~跟住就到我個重災區...下腹...即肚臍對下BEFORE 有成98CMAFTER..約97....當然用既時候我有加以按摩,亦到夜晚有做SIT UP運的...1-2CM既成果..我都收貨架啦我每次都搽幾多...呢D天氣暖暖地熱熱地不知幾舒服~~係文開始時...我話佢好玩除左係因為吱出唻佢會PIG PIG 啪啪...一搽落個肚時..會"茶"一聲..好搞笑我想俾你地聽下,我又唔想露肚腩,自己拍自己又麻煩我就向我阿爸商借左佢個大肚腩作為試範XXD我已經熄埋電視聲...希望你地聽得清楚啦當我拍完諗住收工,阿爸話唔得,要拍多個搞笑版...鏡頭後我地係笑死左好...就此
請關注我 (*^^*)

The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog 


有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言