2012年11月27日 星期二

magnolia orchid jelly mask 晚晚補補補濕~~

嘩!最近天氣轉變都實在太強!差既溫度有十度之差~
今日...得返十三度,我鼻翼位都有d唔舒服~
一到冬天..其實我好怕敷paper mask
因為覺得一張凍冰冰既paper敷上面,立即打左個冷震
所以我冬天鐘意敷d gel mask...

magnolia orchid在2008年初正式成立於美國南加州,
開始研發並設計屬於他們的專業美容保養品系列。
他們堅持使用100%純天然的原物料和使用最新的護膚技術,
令到產品的使用效果大大提高!並符合"ISO9002"品質管理認證。


你唔好見佢咁多塵咁呀,其實包裝好好,佢張透明紙比較容易痴塵,拆開就無事了~
一打開裡面係黑色,我自己覺得好高貴XD
裡面除左果罐MASK外仲有一個小匙同埋說明書
拆好左係咪無塵呢~好乾淨...個匙呈小曲狀
裡面張說明書都好詳細說明左:晚上使用可以令皮膚更新同放鬆,充滿了玫瑰花瓣提取物和保濕複合物,
塗在臉上皮膚,有助於保持水分及收緊毛孔。
雖然佢係Directions講取少量,不過我當佢係SLEEPING MASK咁用,就塗厚左少少既~
佢連D MASK都係呈淡淡的玫瑰花色~
P.S. 一打開後都有玫瑰花味,我係一個對味道有敏感既人
用過一晚持續咁嗅住結果係無頭痛的!
質地跟一般SLEEPING MASK無異,
呢個係我洗澡後的水份測試
之後塗上,第二朝早...洗面後隔約五分鐘(想要令面上既水份乾左)再TEST一下
效果我係滿意既!
我專登搵一晚,只係搽左晚霜,第二朝一樣洗面後隔五分鐘再TEST
就知道效果分別在哪了!
各位SIS,天氣乾燥記得勤補濕啦~!!!


請關注我 (*^^*)

The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog 


有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言