2012年12月27日 星期四

。phytoceane銅鑼灣廣場專門店已經開張啦..有筍優惠喎!。

銅鑼灣廣場既phytoceane專門店已經隆重開張了((灑花...

最重要以家買任何一件產品已經會有永久七折呀!優惠期有限~快D去昅下啦
Phyroceane 地址: 銅鑼灣廣場1期203A鋪
Tel : 2936-3505

我就去昅左,銅鑼灣廣場旺中帶靜,佢唔好似SOGO果邊咁,逼到你無心機睇嘢~
當中舖頭係主打Phytoceane同fleur's呢個牌子既~
唔好睇佢舖仔細細...產品亦都好齊全
據BA介紹...當中最好賣係呢幾樣~
以下呢個抗紅面霜我試左少少係手都好鬼鐘意~
水嫩補水唔覺笠,掛住試都無鬼影相
睇下佢地既獎項
另外佢地仲有一個品牌magnolia orchid
我前二篇都有介紹過佢地既Rose Hydrating Jelly Mask...唔錯!
果日仲見識到呢支,佢既卸妝能力好想即時入手返支用呀!
仲係可以唔駛沖水..岩晒我懶鬼~
至於fleur's有呢個綠色系列,係有機的~
呢張圖較下面深色既系列係男士系列,可以帶埋男友或老公唻...埋單XXD
佢以家近聖誕都出左D BOX SET架
我知道有D人或者會怕入到去一間舖猛比BA姐姐熱情講解
呢道有晒所有產品既講解...想知又唔想問...可以拎唻望下
我就拎左呢堆返去試~
我只係飲左粉紅色果支,係美白肌膚既,味道唔錯...少少酸咁~
綠色果支係減肥飲既...我想過埋個經期先...聽講經前經後減肥最有效嘛~~
最左果支LOTION,倒出唻既水狀既...BA話用唻抹面不單可以去污仲可以保濕架!
我覺得擺唻係公司,LUNCH出完街,返唻抹下一流,旺角空氣污濁呀嘛~
至於fleur's既洗面我仲未開皆因我仲用緊fleur's既Cool Cleansing Gel<<點進去
完畢

大家唔好忘記優惠期有限..買任何一支產品就已經可以永久七折抵到爛呀喂!


請關注我 (*^^*)

The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog 



有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言