2013年8月12日 星期一

。香港髮型協會:愛護髮課程。

早前有幸獲香港髮型協會*E-SAKI既邀請出席愛護髮2小時既課程
上到去位於太子既課室,地方不算大,算係麻雀雖小 五臟俱全吧~
要講既都好齊產品、工具,課室另一邊仲有洗頭床的
今次主講係Kelvin Lin
佢對頭髮既認識甚豐,雖然佢不斷講左幾次佢自己d頭髮好"健康"...哈..知道啦~!
開始時仲做左個關於矽磷既小實驗,
矽磷係普遍巿面上既護髮素都存在的,矽靈效果讓頭髮柔順,長期使用後卻導致頭髮背矽靈覆蓋,
後續的護法無法進入的情況發生,髮質反而變差。
但為左消費者用後既良好感覺,仍然好多會用
先在匙上倒上護髮素
點火
迅間出煙燒著
著火了...((呢張相我係電腦打開後...突然覺得..乜咁似吸毒相既XD...講下笑))
燒完後就會殘留係匙上,其實一樣會殘留係我地頭髮道
而KELVIN就另外燒一D無矽磷既護髮素
我見到點著有困難,燒完後係咩都無的
跟住講下染髮,見到雙氧奶同染髮膏真係無限懷念
我諗無幾多個人知我做過髮型屋,果陣日日都係對住呢嘢,日日係道左溝右溝~
其實電髮果PART對一D普通人又唔需要做髮型呢行既人,
深入左D...不過KELVIN都好好心機講
原來做得好護髮,仍然係有轉機的!
我係動蘋果讀者,所以早前講一D名人都推介既產品
原來係用時出煙會釋放出甲醛,KELVIN話原來暫時都有技術可以做到無甲醛
最慘還係髮型屋既人,因為日日要吸到,會致癌,而客人只係短時間影響唔會太大
其實都無諗到都獲益良多,會有咁多可以學,教我地點樣睇產品成份,
選自己適合既!短短2小時...我袋左錢落袋架!
完左個課程仲有證書!同埋極光Quality - 極致亮澤晶膜 (試用裝)
極光Quality由多種植物性精華滋養修護髮體,賦予髮絲一層防護膜,
隔絕外在的高溫、氧化傷害,可防止靜電對抗毛躁,修護表皮層,
預防鱗片擴張養分流失與打結問題,使觸感順滑好梳理,造型後使用,
加強亮麗色澤,提升質感造型。 
用後唔駛沖水都幾方便出街前整一整我把草...
今次咁岩仲有小雪陪我上堂,真係好開心的一堂!

E-SAKI FB LINK

我同朋友一齊開既分享PAGE,支持讚好一下呀XD




有問題可以聯絡我MAIL:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言