2013年8月13日 星期二

。我的脫疣日誌PART 1 。 Aquarius Beauty - 水瓶座醫學美容中心。

我既疣,拖拖拉拉至少都有3年,當然初初開頭果陣根本唔知係咩唻。
到2011年尾好想脫,問過我睇開皮膚既醫生話要5千打一次我又再考慮
試過中藥搽既..失敗左
到最近係FB見Aquarius Beauty - 水瓶座醫學美容中心猛打廣告288有試做
我上去之前有2個想法:
1. 如果$288已經可以搞掂,咁就好啦((我都知呢個係有D妄想))
2. 我預左比人SELL..只要果個價我覺得OK..我會JOIN

所以上去之前既SIS要有心理準備,如果唔想JOIN,你係可以企硬去試288,
唔好理佢講D咩,唔好理佢花幾多時間說服你
我有朋友覺得我JOIN左好似比人呃左咁,明明講明288,點解最後我要用左XXXX架?
呢D真係你情我願的。

我去到既時候,有個女人正在大吵大鬧,好似係關於BOOKING問題...
果陣都驚一驚....之後我被安排入一間房填表
佢地亦好快安排好個女人,我填好表後,就進入咨詢程序
未講D咩時我已經表明我好怕痛!((這點好重要))
佢見我又多又大粒,講話我其實比較適合做傳統既[脫疣機]
我問左幾次時佢都唔係好答到我用咩方法,只係講一D能量令佢會結焦之後甩就無左
而且亦唔係做一次可以((呢點我明白的))
佢講完價錢我覺得我可以試一次,至於JOIN唔JOIN我話等我做完感覺下先!

無咩糾纏下...我既脫疣日誌展開序幕
首先係普通既潔面程序



之後就塗上"舒緩膏"

再蓋上保鮮紙,呢一PART等得比較耐
據BA講係因為怕我痛,耐D會好D

之後就電,的確係無咩點痛,係某D位會痛少少
脫既過程我問過美容師問題,不過我無論問咩佢都好似無答我咁"嗯"
就帶過了,亦好快脫完

出到去...BA佢都好細心再問我有咩不滿,
我同佢講美容師答唔到我問題兼且到以家我仲未到所謂既脫疣機係用咩方法令我D疣無左
佢就話係電波,終於講到係用電的,我就話我脫既時候覺得好似我陪朋友去脫癦既機咁?
佢就話機種同機頭都有所不同,好,我總算明白了
到最後佢算係為服務方面不足及時補上~

佢係要我用消炎藥膏...搽結焦位
唔...本身我諗住佢拎出唻比我睇下時我可以望下或者影低自己出去買
點知佢係用自己公司罐放..我無奈購下,因為我唔想為左呢D錢
而令我塊面有咩事時有機會推卸係因為我自己買左D唔知D咩既消炎藥膏
呢罐嘢都XXX架


回家後我影低左,之後都會KEEP住影係變成點既樣
今次佢只係集中左我面側面咁打
唔想我太過花面出去..而且有D痴太埋都怕我負荷不了


會見到紅圈位置有好多都未打到的...我下次會留意佢會唔會打!
因為我個價係包打全面的

過幾日FOLLOW UP一下我結焦情況!

我同朋友一齊開既分享PAGE,支持讚好一下呀XD




請關注我 (*^^*)
Yahoo Blog   Blogspot  

有問題可以聯絡我MAIL:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言