2013年8月31日 星期六

。美肌之誌 淨白補水面膜 升級版,脫疣其間都岩用!。

台灣既Paper Mask品牌真係多不聲數
來左香港上架既,亦都唔少
但大家就算未用過,都應該聽過美肌之誌~
至少大家睇電視時都會睇到廣告
無錯,今次我試既係佢新出既淨白補水面膜
亦係我第一次試用美肌之誌
佢呢個係升級版,2倍玻尿酸
不過美肌之誌佢產地雖然係台灣,不過呢,護膚系列以日本為研發基地架~
大家有睇過我之前的文既話,都知道我其實脫緊疣
係脫疣其間其實忌用美白產品
所以第一眼見到呢個產品名都驚一驚,咦?岩唔岩我以家用架?
再細睇,原來佢主要功效係去皺、保濕、修護
咁唔駛驚啦!而且係我脫疣其間最重要就係補濕同防曬的
我發現佢盒底有個雷射標籤,原來要唻防偽架!咁大家第時可以留意下了!
美肌之誌既paper mask其實分2個系列:<<經典面膜系列>>、<<隱形面膜系列>>
我今次試呢款係屬於經典的
佢個蘆薈仙人掌花保濕好吸引呀!
隱形面膜就少d款
但係屋企敷唔想嚇到屋企人最好就係呢d隱形mask...
好啦,講咁耐,開盒先!
我覺得佢係每塊mask上面都印左有效日期好貼心,
我相信唔駛sis都有好多mask係手,有時大家未必會留住個盒係手
每張都印有時,就唔怕掉左盒唔知幾時過期而誤敷過期mask
係敷前做個水油測試先,呢次我都係沖完涼出唻敷...
差..係..正常..我塊面真係...差=  ="
佢呢款mask拎出唻都係有塊膠咁連住,方便你去分離
我覺得都幾貼面,質地真係厚好多
側面睇一下
唯一係,可能我塊面真的太大了...佢覆蓋既位唔fit我了...
額頭都遮唔晒
佢盒上面係印有使用方法
不過我覺得敷mask真係因人而異,因為每個人面乾既程度都唔同
雖然佢係寫15-20分鐘,唔知係咪我最近懶左敷補濕,我敷左大約10分鐘已經覺得有乾乾地既感覺
就不敢怠慢了,立即卸下面膜,敷下頸,我怕佢倒抽走我面上既水份
卸下後我又大約等了10分鐘吸收下先再做水油測試
所以效果唔會話好特出的,同埋我自己覺得當晚敷完係有d立立地
但過左2, 3日後就覺得佢算係long lasting...感覺面仲係有補水感
至於佢袋袋入面所餘既精華好少
總括佢既mask都算唔錯,開架唻講又唔係貴,一盒都有十片
希望大家鐘意我呢次既分享

我同朋友一齊開既分享PAGE,支持讚好一下呀XD




請關注我 (*^^*)
Yahoo Blog   Blogspot   QooZa  

有問題可以聯絡我MAIL:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言