2013年9月2日 星期一

。我在筋膜炎下完了idance試跳。

idance 觀塘分店新開幕,聯同左88DB舉辦左森巴舞動Dancing Fun
我就參加左是次既活動,
其實如果好耐之前有睇過我d文既人,就知我以前有跳舞的
都係我興趣唻,不過無跳好耐了
今次好興奮有得試下再玩,
我之前因為去跑步搞到筋膜炎仲未好返呢..
果日我遲左少少先去到...所以已經開始了,但我都先去左換衫先
之後就啦啦聲入去試跳了...
大家都好落力...好比心機咁跟住導師既步伐
今次仲有唔少動作係2人一組咁合作既呢!

2個鐘既時間好快就過去了
真係好想日日去跳下呢!
原來仲有抽獎活動
無抽獎命既我唔中是正常的
獎品係5堂任跳呢!
有時間仲同導時同學合照下
再同idance標誌合照一張
之後就換衫走人了
頭先趕頭趕命咁唻...都無留意原來lift口咁多蘇老闆呢~

臨走見個lift有合身鏡咁...又影...hahahah
好啦....希望我再有機會唻idance跳舞啦!
我同朋友一齊開既分享PAGE,支持讚好一下呀XD




請關注我 (*^^*)
Yahoo Blog   Blogspot   QooZa  

有問題可以聯絡我MAIL:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言