2013年9月18日 星期三

。早前我係finger shopping入手既annie's way終於開左唻試啦!。

我之前比annie's way燒到呢!立即去搵下邊道有得買
本身見公司樓下間格仔舖都有架啦..點知我想買既蘆薈無貨...算..我走
之後見到finger shopping有仲好齊貨,咁我就叫埋d朋友一齊買啦~
點知原來finger shopping係每3盒就有個Special Price,
原價$165 特價$125 買3件組合優惠產品 $337.5
即係每罐只係112.5咋!好抵呀!
我自己買左呢2款~

其實佢其他款都好吸引我架!
今次我先試左蘆薈先~
佢每罐都送埋支棒架...我見到佢張目錄道寫住要另外購買
以家咁樣我咪抵左?!
我好鐘意佢個暗花蝴蝶!
原來佢個貼紙有個一打開過係會比人知道..又幾好喎!
雖然佢係蘆薈,但我聞到係淡淡青瓜味咁
見佢話要敷好厚我都好唔客氣咁大pat大pat咁塗上面!
罐mask無放雪櫃,但塗上面時都涼浸浸咁..好爽呀!
其實要敷40-60分鐘真係唔係個個人都可以忍受到
到後段時間..我發現一d我敷得唔夠多既地方會乾左,同埋有少少緊緊地既feel
我見佢個使用說明係要挖棒清潔鼻頭,其實我唔知點清潔...
唯有多挖多下鼻頭啦咁~
之後就全面既mask用挖棒掃走左先...
就咁
之後再用紙巾抹乾淨先過水
如果唔係就咁過水好難過架!
其實我係敷前做左水份test...係我將相加字時先發現....
竟然無升無降?我部機係咪壞左啦???
咁睇下敷前敷後既皮膚狀況啦


呢張個after對唔到焦..我個相機真係太差..其實我影左好多都對唔到焦...但真係乾淨左的
其實敷完真係好舒服!好乾淨既感覺~
但唔知一星期可以敷幾次呢?
佢補濕唔夠強,唯有自己再敷下補濕mask...同搽cream~
之後...我再清潔下黑頭...我都知我d係千年黑頭..以下圖片比較嘔心...要有心理準備



























我覺得敷完再去吱黑頭係輕鬆好多既,吱完我再敷左一敷收歛水啦...
雖然呢個係有控油
可能只係我第一次敷...第二日既中午都係出左油...但就無平時咁mon住既feel...
希望keep住敷會有更好既效果!
分享完畢!


我同朋友一齊開既分享PAGE,支持讚好一下呀XD


沒有留言:

張貼留言