2013年9月6日 星期五

。我的脫疣日誌PART 2 。 Aquarius Beauty - 水瓶座醫學美容中心。

之前part 1脫疣
http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=27438&do=blog&id=205467
我發現要甩焦都有d慢的
我12/8第一日脫
以下係我18/8拍的照片
因為果日眼腫就遮一遮眼
其實都甩左d..但都仲有唔少...大約過左12日先甩晒所有焦

2/9我第二次去脫疣
其實每次洗面同脫疣既人都唔同的,洗面果個...又想sale唔知join d咩
我完全無心去聽,我只係哦哦哦咁回應算了
到幫我脫疣既人再入唻又再提起頭先果個人有冇講咩更新做埋會好d
我話有,佢問我join唔join?我話無錢...咁佢都無再提了

之後開始塗"舒緩膏",但洗面果個人..我好清楚聽到佢叫人入唻幫我塗麻藥的
其實我覺得只係稱呼問題,佢地唔想步dr. spa後塵
今次塗好似無上次咁多,同埋無幫我蓋上保鮮紙
等大約30-40分鐘後....

今次我覺得痛過上次好多呀!幫我脫果個人話係因為較勁左個度數
同埋我上次係好凸,只係電到表皮..今次所以會痛d...
但我返屋企諗諗下會唔會係因為無用保鮮紙呢?下次叫佢加返先得
第一日返到屋企影既相 2/9
點解我覺得都好似幫我整既位置唔多呢?
我好肯定4次之後都係未搞得掂佢所講既8成囉!
我發現第一日結焦唔明顯
所以我係4/9再影多次,d結就明顯d..但其實仲有好多位都未整過


還好我已經有後著,搵到另一間係觀塘一個價錢已經包清,唯有當自己黑仔,
我完左呢道會去觀塘果間清埋佢!

我同朋友一齊開既分享PAGE,支持讚好一下呀XD




請關注我 (*^^*)

The Ztyle   QooZa  


有問題可以聯絡我MAIL:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言