2013年9月10日 星期二

。試用 Thalissi 新產品 大馬士革玫瑰花卉水 & 海洋高效保濕浮霜。

專登放晒2個產品名係個標題道,大家有興趣自然埋唻睇呀喂~
我已經唔係第一次用 Thalissi 既產品,我諗大家最深印象係減肥貼吧?
哈哈哈哈...其實係我自己最深印象最深刻罷了,果陣我都燒左2盒去呀...
好想等佢特價再買的

呢個牌子係西班牙既...係天然、有機護膚及化妝護膚產品
先講大馬士革玫瑰花卉水 Rosa Damascena Flower Water
玫瑰花水
玫瑰精油係香薰治療中,係被認為等同液體黃金咁,難得又珍貴。
而玫瑰花卉水係萃取自玫瑰精油既蒸餾過程之中得到既!
可想而知玫瑰花卉水既珍貴。
佢可以幫助平衡同色調油性皮膚,可鎮靜,令到敏感同乾性既皮膚有清新感覺,
係成熟皮膚,都有淨化同潔淨,令皮膚更有活力
就算係情緒上玫瑰花卉水都可以令人平靜、感到快樂同幸福。

我自己d皮膚就好容易泛紅,同乾
係咩情況下...我最需要噴用到佢?....
就係....咁....
係公司覺得攰...恰眼訓既時候....
可以拎佢....鄧鄧鄧*叮噹寶物出場聲音*
~大馬士革玫瑰花卉水~
其實佢個樽身有暗花玫瑰都好鬼靚!
只要垂直咁有點距離咁噴向面部數下
噴好後...可以在面上輕拍數下等佢吸收
咁就醒神晒..繼續開工
佢既感覺呢..係比較潤既,真係會適合比較乾既朋友用~

之後試埋
海洋高效保濕乳霜 Phyto Sea - Super moisturizing Cream
作用係:深層補水、加強皮膚柔軟及平滑度,使用後明顯令皮膚亮麗動人。
可以早晚使用,潔面後,均勻搽在面及頸
係盒上面已經寫左all skin types
咁就有冇ba都唔會揀錯...自助購物~
而且有簡單咁介紹
唔好睇佢係我手上好似好細..係我手大...
而且搽上面其實唔駛好太多..尤其朝早我只係薄薄咁搽...
好易推開...質地好水嫩
佢成份中有幾個我覺得唔錯
浮游生物萃取物:有收緊、強效保濕能力,修補骨膠原及加強彈性,加強皮膚抗禦能力,令皮膚柔軟,緊緻。
尿素:主要負責保濕及抗菌作用,可預防細菌感染及有輕微去角質。
仲有好多其他成份都係好嘢唻:褐海藻、角叉菜(紅海藻)、珊瑚藻萃取物、泡海藻、山梨糖醇
試一下之前之後個水份test...比大家望望
真係好乾...
搽左我等佢吸收晒先再test
其實好明顯睇到佢oil唔多,所以比較清爽!我好鐘意!
以家我朝朝都keep住用!
分享完畢

我同朋友一齊開既分享PAGE,支持讚好一下呀XD





請關注我 (*^^*)
Yahoo Blog   Blogspot   QooZa  

有問題可以聯絡我MAIL:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言