2013年9月30日 星期一

。防曬我覺得始終最好物理性防曬,Regene 亞洲美肌專家。

品牌背景:
REGENE成立於 1999年,由日本美肌專家聯同亞洲頂尖皮膚科專家硏發,
以[Baby SkinREGENEration ] 為理念的品牌。
專家們都深信REGENE的美肌科技及智慧能令女性回復「淨白、水潤、零瑕疵」的完美 baby skin。
他們更致力將REGENE推廣至香港、澳門、中國等地,讓更多女性體驗夢寐以求的嬰肌狀態。

已經步入秋涼!我呢個秋天出世既真係勁愛秋天!
不過有樣嘢我就好易忽略:搽防曬
夏天,一朝早個太陽已經衝入屋,所以我一定會記得
一到呢d時間就....咁其實唔得!我仲要脫緊疣!防曬係何其重要?!
我諗好多sis都知防曬有分物理性同化學性,

UV Stopper 身體防護乳霜 SPF 45 PA+++ 

Regene呢隻就係物理性既,可以阻隔到UVA同UVB
要記得見光前20分鐘好搽上身啦~
呢個真係我用過既防曬最香而我又接受到既清香果隻!
質地唔水,偏CREAMY....吱出唻果下幾驚佢係立痴痴!
點知都好易推開...之後唔好以為佢好白,係我吱太落手試啫
我都唔知我相機搞咩,一時咁黃一時咁白
總之就唔會白面怪咁出去既...
佢隻香味我搽上面聞到都唔會頭痛
同埋唔會立,我係油面人,我朝早出去前用左上面...
返唻就梗係有油架啦
我已經浴左妝...面脥位有少少油咁啦...算很不錯的了!

我同朋友一齊開既分享PAGE,支持讚好一下呀XD




請關注我 (*^^*)
Yahoo Blog   Blogspot   QooZa  

有問題可以聯絡我MAIL:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言