2013年10月2日 星期三

。銅鑼灣利舞臺旁邊既SaSa SUPReMe開幕啦!超好行!。

位於禮頓中心既sasa supreme終於開幕
其實有睇報紙既都知道,因為都有搵藝人傳媒去到開幕典禮暨慶祝酒會
例如當紅既sam哥同hoilday(吳鎮宇同陳法拉)仲有美女周秀娜同徐子珊咁!

其實呢間概念店真係好大!佔地約2萬呎~
我入到去就先入去餐廳坐底
我都係去到先知呢間sasa入面有餐廳既呢!
係caffe HABITU,餐廳裡面仲有Sasa既美肌飲品tim架
行攰左又可以坐下食下,環境好舒服
食飽飽就行下先....
就發現左有幾間全新進駐名牌化妝品店:Anna Sui、BOBBI BROWN、M.A.C.、banila co.、dermalogica.
而美容品牌都非常集中有:SUISSE Programme、Methode Jeanne Piaubert、LA Colline、GUINOT、MURAD、
ESTHEDERM、TRANSVITAL等等
見到佢有張梳化嘛?首次設有全新既電子互動系統,
只要你輸入相關字去search,就會搵到適合既產品推介!
莎莎港澳區獨家代理由少女時代成員Jessica代言既人氣彩妝品牌banila co.!
當日banila co. 仲搵左化妝師去介紹佢地產品
個model d 皮膚好好咁,無化妝都只係有少少倦容既感覺
而化妝師無用一個產品,佢都會試左我地手,比我地感受下質感
呢個裝前補濕水,真係好水...
其他產品都有影相,不過我個相機太差影唔到個效果...就唔放出唻啦~
呢個係化妝師教我地用cc or bb cream去唇膏色做一個胭脂
model上完妝就成個醒目晒...仲好貼好自然
其實個cc cream同bb cream都好燒當日在場既人
而我最燒係佢個定妝粉!
之後去左另一個區
品牌經理就為我地介紹呢支嘢...但我唔記得名
佢講緊個用法,最明顯係用眼角位,會提升
近d先...會發紅光架
即場有blogger都試下
佢就話視覺上就無咩改變,我都睇唔出
但感覺上用完好似有人輕輕力咁拉緊你眼角位咁
大家有興趣可以去望下!
之後望過隔離就見到間salon
再隔離就係COLLISTAR首間係香港開設既Beauty Salon
有護膚同美甲
呢間概念店裝修真係好靚,隨便都可以幫朋友影到靚相
我覺得自己肥,拒絕獨照....合照一張為當日來個完美既結束吧
我會再唻過架!
莎莎仲比左以下產品我地試用~
banila co. clean it zero緻柔卸妝膏
獨特既膏狀感卸妝產品,質感清爽,輕柔溶解濃妝,即使係防水性彩妝
都可以徹底卸除。深層清潔肌膚,去除毛孔污垢,同時有美白保濕的效果
另外仲有最愛既nuxe同suisse既產品呢!

我同朋友一齊開既分享PAGE,支持讚好一下呀XD





有問題可以聯絡我MAIL:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言