2011年12月27日 星期二

。彩豐行令我對身體磨砂大改觀!。

其實點解會話大改觀?
係因為我之前買過有陰影囉
我當年結婚,為左到時連背部既皮膚都靚D
就經朋友介紹去左美麗華某店買左一罐佢地聲稱適合背部磨砂比我~
可惜我返到屋企覺得佢地好粗,買完又無理由唔用,我覺得用得唔舒服
結婚過後就放埋一邊...直至..唔知幾時掉左

自從之後...我無再入手過任何身體磨砂...實在太大陰影
直至,彩豐行搵我試用,之前我還沒知道到底要試什麼產品呢?
收到後都有忐忑...好驚唔好用.....
做得BLOGGER都要有勇氣去嘗試!
彩豐行一直都是平實派,罐亦沒有華麗包裝
我知道有人一直怕彩豐行沒好物
其實也不是全都是很差...我一直最愛他們KI的MASK!
適合各種類型皮膚...唔...希望都適合我

打開後已經係令我意外,沒有很粗粒...看起來像乳酪
不算很用力也能翻起了磨砂...看起來像思樂冰(點解我每次都只係諗起食=  =")

我諗有好多人都會忽略身體2個地方既皮膚保養
1. 手踭
2. 膝蓋
呢2個位有個共通點..就係大力搣都唔痛既位XXDD
但好多美女都會忽略
所以我好多時都會望人地個手踭黑唔黑
我自己雖則無入手身體磨砂,但我經常搽CREAM落手踭的!
另一個係膝蓋,尤其企直後...連有某D藝人個膝蓋都會黑黑的..多難看!
今次我試範了手踭
磨砂的味道淡淡的柚子味,很清新的感覺
磨砂的粗幼剛好,用時感覺舒適
沖水果陣,一直都覺得滑滑的?滑滑的?到底過好水沒?
原來是我磨砂後皮膚變滑了XXDD(不是說笑的!)



請關注我 (*^^*)
The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog

沒有留言:

張貼留言