2011年12月22日 星期四

SHISEIDO WHITE LUCENT美透白百人體驗之約 產品後記

上次SHISEIDO WHITE LUCENT美透白百人體驗之約後收到的產品
專心試用了~
逐樣唻呀下~
先講皇牌 Intensive Spot Targeting Serum+
重點擊退色斑精華素的升級版
老實講,我斑就無..(唔好以為好自豪,皆因我皮膚唔係白太黃)...
所以曬極都無斑
但正所謂一白遮3醜
梗係想自己皮膚唔好黃黃暗暗...
尤其當日我聽到介紹者一句
"大家影相想靚d,都會用反光板,影得塊面白d嘛!
所以頸同心口都要護理,咁就好似日日帶左塊反光板出街啦?"

聽完覺得好好笑,但又好true...
我自己都好想日日有塊反光板跟身,咁自拍就更好啦!right?
所以今次我都有將精華液重點塗抹頸部

再來Brightening Cleansing Foam W
呢個潔面係我當日試中最愛的一個!
佢既泡沬質感我真係大愛呀!
好有呵護緊我肌膚既感覺!用完補濕又清爽呀..


用完潔面就要用健膚水
Brightening Balancing Softener Enriched W
其實佢有另一隻係清爽質感
而我手上呢支係滋潤型既...不過正正適合我呢d dry人
果日介紹者講一定要用綿再上面先可以帶走髒物
我平時上爽膚水真係太懶...呢個習慣真係要慢慢改下
佢係美白補濕健膚水,令皮膚go lu go lu咁飲水...突然諗起keroro...hahaha~

健完膚後
就要加上保護啦
Brightening Moisturizing Emulsion W
晚間既乳液會維持之前步驟既保濕效果...好重要架
鎖住高效既美白成份
呢隻都有3款比唔同愛嗜既人選擇
有GEL、CREAM同我手上既EMULSION
夏天我會鐘意GEL...冬天EMULSION我都BUY~

加上我之前的這set 
很有無敵的感覺!哈哈哈哈~~

其實我自己尤其最White Lucent美透白修護粉
晚上用這個...能夠令我太過潤既晚霜...變爽...晚上唔駛立痴痴咁瞓..XXD
希望我有一自家反光板帶出街...HAHAHAHAHAH~

請關注我 (*^^*)
The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog

沒有留言:

張貼留言