2012年2月3日 星期五

。Dermes 8年試做分享。

大家睇到個標題會唔會嚇一跳?
做咩會8年試做??
其實係我早前再次上去dermes體驗
我知道我"好耐之前"上過去
但一直唔知有幾耐前...今次再次上去就知了,原來我對上果次試做已經係2004年3月11日
數數手指...快8年了!時間過得真係快
我自己腋下join 左musee,所以無諗過上去體驗
但dermes好有誠意問左我幾次,心想,好吧...去體驗下到底係咪無以前咁痛?
因為對上果次試...痛到我阿媽都唔認得呀!
今次去試唇同手指

點知上去...佢說明其間..講解左一下比基尼位
我成日以為,比基尼位係for一d成日會著比基尼既人士啦
誰不知,脫呢個位同好多女性都息息相關呢!
雖然,我自己應該未患過陰道炎、尿道炎之類
但我分泌物都多,會引致下體經常痕癢
原來分泌物黏住體毛時會更易滋生細菌,尤其"唔方便"既日子
佢講解完我都好心動啦XD
唔好理啦...體驗左先算!

治療師都好細心,每做一PART都會比我知道做緊咩
因為做果陣我地帶左眼罩,容易會有恐懼感
我個人真係好怕痛,今次同上次比當然無得比
今次多左個零下4度既冷風機吹住,又有冰袋敷
但你問我覺得痛唔痛,都痛既!但就係可以忍受既程度~

雖然我最後係無JOIN,治療師都無黑面仲好好人的
事實我JOIN左REENEX同ELYZE已經有一定負擔
等我有錢啦!我一定會再去
事關我小腿有毛囊炎,我一早知...因為我之前有睇中醫
中醫都有講普遍人都有..但我就特別D...我會痕...搞到我成日抓
變得會有疤一撻撻...DERMES其實可以幫到我...但我實在太窮~"~
有冇朋友未體驗過?以家係2月前去體驗,
你同我都有一盒價值$430既Bicelle Bio-Cellulose Hydrating Mask呀
可以e-mail聯絡我 isa_yly@yahoo.com.hk

題外話
之前玩fb game... 中左獎了!
其實我唔係想講我中左咩獎,係想講呢次去拎獎時有被重視既感覺
果個女仔好好人,笑容滿面會同我閒聊會同我講祝賀說話(因為係新年期間)
平時去拎獎,有微笑已經算好了...其他好多時好似我去乞佢錢咁架
雖然今次要去到北角拎,但我實在拎得好開心!多謝晒!
請關注我 (*^^*)
The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog

沒有留言:

張貼留言