2012年2月7日 星期二

moisturizer essence 高效保濕精華液用後感

當我一拎上手見到Moisturizer好膚淺既我
就好開心,因為好多補濕產品都有呢個字~!
當初我用時...唔知道佢全名,雖則係主過眼本說明書
但我太過大安只意佢係齋補濕...原來佢係有埋...
我無影低我用之前既樣...
佢質感偏水,無味
呢張係第一張既相,我影多幾張佢地已經痴埋左一齊...唔再水珠樣XD
這個精華的吸管唔錯,一按一下再放出來足夠全面使用
已經用左半支既我係時候講下感受

水跟油都有升幅...
但用後感覺總有一種繃緊感(在收毛孔?抗敏中?)
我覺得夏天會適合D咁~因為繃緊感會帶比我一種清爽感覺
泛紅我有留意,但這2天突然天氣又再急降
所以有點小紅
至於暗瘡(消炎功效),因為我之前一直以為只是補濕
在暗瘡位置有用上GEL PLUS...
互相夾攻下,已經凋謝了
現在moisturizer essence 高效保濕精華液 50ML 原價 $398
讀者現在有七折!$278.6!
另外除左alissi bronte貸品,sal+phytocean以上既貸品都有7折

他們在FACEBOOK的FANS PAGE可以去瀏覽一下
店舖:銅鑼灣廣場1期3/F SHOP 311
Tel: 2573-2238
請關注我 (*^^*)
The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog


聯絡請eMail:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言