2012年2月19日 星期日

。維特健靈OS21 ICE MASK 有幾好用?。

OS-21 冰膜
「OS21冰膜」專為成熟的東方女性研製,
揉合瑞士尖端科研及頂級大自然的珍貴素材,
蘊含高量煥釆活膚成份,用後能活化肌膚,
令皮膚細胞再生,讓您重拾青春光采。

成熟的東方女性
肯定講緊我啦XD
就等我試下適唔適合我用先!

維特健靈係一個有Heart品牌
包裝感覺很不錯!


放落雪櫃用?
我第一次試果日真係太凍啦!
我無放入雪櫃就咁試左一次先~





太可惜了,洗澡後面無水份-   -"
補水能力算不錯了啦!
我D皮膚缺水成咁
急救我XD 
第二次
敷前忘了拍照
但呢次係雪櫃拎出唻敷
感覺好爽皮呀!
涼涼既泥敷上去!超正!
過水後我都好有潔淨感

感覺補水唔係佢既主力

因為七天
我無日日影
主要唔係懶啦
係免得偏文過長
日月如梭
第七次敷ICE MASK
又忘記敷前拍照,太心急
其實我每次放左就帶返副眼鏡上網或睇電視
咁樣時間好過D(眼鏡有MASK最多之後抹返)
唔知係咪凝住個MASK似深層清潔
每次敷完都覺得皮膚乾淨左,亮左
我諗其實係活膚既感覺!
應該係我另外有努力補濕既成果!
沖涼後都無之前咁乾=  ="
敷後我拍TEST過2次
第一次覺得塊面應該係未乾晒水
TEST出唻好水
所以我再等塊面乾返先再TEST
但仍然係好水!
詳情請參閱
V以下網址V

以家仲有COPUON送上比各位SIS 呢!

請關注我 (*^^*)
The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog

有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言