2012年2月27日 星期一

。咩地方可以開心、好玩又舒適?Art Vacation 自助畫室係我首選!。

24.02.2012 星期五
我地又約埋一齊上去玩畫畫
令我期待左成個月呢!
上到去靚左好多呀!D設施又多左好多!


以家呢道真係唔單只可以畫畫,仲有人會唻搞PARTY,無論係小朋友生日,結婚見証,化妝舞會
結婚見証Art Vacation仲有埋投影機,可以播成長片段TIM喎!







YANDY一好認真畫畫、化妝...都會咪嘴..忍唔住要拍片XD



終於我都有時間去睇下其他人進展如何










FANNY...我同你張合照影得我太肥,放唔到出唻...你想要問我拎呀^^

圍埋一齊食下嘢吹下水!賞心樂事!好鬼開心~
如果唔係12點驚無車要走...我都想繼續傾落去呀!

校長彈琴伴奏...我呢張相差TATA...原來佢去左廁所
出返唻時我相機已經錯過了佢~


最後記。感想:
我個人好鐘意睇小說,覺得可以自己沉迷係一個故事,無論係代入主角定當旁觀著都睇得好入迷。
畫畫,自由發揮,比起睇小說係另一個層次,畫畫係沉醉係自己既世界,
全情投入,咩煩惱都可以拋諸腦後,以家仲可以畫畫後同一班良朋知己相聚吹水,夫復何求?


Art Vacation 自助畫室


以家仲有個活動:
Art Vacation現舉行"LIKE"me 大行動,如於31Mar前FANS人數達1200.
我地張會於四月份每星期一次,
以超抵優惠HKD68 比FANS玩Art Jam!!(只限頭1200名 讚好FANS ) 
希望大家幫幫手 快快一齊叫多D朋友上
 www.artvacation.com.hk 按 "LIKE" 啦!!!! "只限頭1200名FANS炸"

請關注我 (*^^*)
The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog



有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言