2012年3月5日 星期一

。The Face Care Pro+ 蝸牛受損肌膚修復原液。

The Face Care Pro+ 蝸牛受損肌膚修復原液 10ml
早前我都有睇過羅摩篇文...所以睇下佢個成份先...
點知...全都係韓文,得2個係英文,都係D普通成份
所以無從得知到底有冇MAAS彷胞菌胺基酸 "Mycosporine-like amino acids"既成份
不過唔理咁多,親身試過效果先!

產品賣點
  • 具有保濕、抗菌、抗炎、修復等功效
  • The Face Care Pro+以高科技萃取蝸牛黏液,讓肌膚瞬間發亮
  • 有效促進肌膚細胞進行自我增生及更生
  • 天然成份有效鞏固膠原細胞,使肌膚光滑幼嫩、緊緻飽滿
  • 最適合缺水、暗啞、幼紋、皺紋或受損肌膚

看賣點,看來真的很適合我!
這設計的確很保存...但開的時候真的有點兒麻煩...我這次就有點狼狽了


這個瓶嘴設計我很喜歡!
因為10ML都沒可能一次就用光
我可以分開用了~


好!上面前先測試一下
我TEST前用左爽膚水,所以呢個TEST係爽膚水後既結果
原來我個爽膚水都唔錯架...唔係我點會想回購XXDD
結果都令人滿意呀!我係搽上面後等左十幾分鐘先再TEST架!
因為佢搽上面後都幾潤..我等佢吸下先...唔係TEST出唻唔準確
總結:雖然我唔知佢有冇MAAS既成份,不過本唻蝸牛產品都唔係好貴既產品
佢補濕做得好,就因為太好,所以面部不會是搽完好清爽...
我知道我需要呢隻感覺,因為我太乾,
The Face Care Pro+ 蝸牛受損肌膚修復原液的確至少做到了保濕~!
一支未能夠試到太多效果...價錢同效果係合理的

請關注我 (*^-^*)
The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog

有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言