2012年3月25日 星期日

我的家居秘密?Home Secrets 草本瘦身系列..我真係有瘦到呀囧

老實說,我減肥多年,用盡好多方法....亦將身體搞壞了
現在的我雖然胖,不過更想要的係健康
今次其實真係再次膽粗粗咁去試
始終我對口服既類似藥物既減肥方法有d抗拒(因為果陣係"變xd"道食減肥藥食到怕左?)
Home Secrets 草本瘦身系列打正旗號草本天然
由法國專家設計及於當地生產,全天然成份,絕無副作用。


佢仲整左個game...等大家了解一下對底邊款最適合自己!

我就係A+D型
即係
  

其實我唔TEST都估到架啦XXD
我不嬲都係脂肪型,下身好水腫咁
一盒可以食15 DAY
佢個樣比我感覺真係好"草本",因為我之前食過一隻小麥草既健康產品係咁上下外表
佢2款既格式同顏色都唔同,唔會搞錯
因為藍色水腫係朝早食2粒
橙色脂肪係早1粒晚1粒既
係開頭食既頭3日,我飲水量無增,都係平均一日5-8杯
但排水量增左好多!成日要往廁所跑~
至於便便,我一直都無問題...大約都係1日至少1次至2次
標有有效日期,同法國出特別有信心?哈....
不過略嫌佢個說明有D簡陋(雖然裡面有一大張說明書都未必會睇晒XD)
佢無說明唔可以一齊食,我就2款一齊開始食了



其實我呢篇文係遲左交,原因係我屋企無磅
23號晚我上去 E字頭既機能再生中心道做機(係我第一次開始架咋)
之前我一直只係見營養師
所以我Home Secrets時係有配合飲食的
所以可以睇出我到底瘦左幾多磅同肚瘦左幾吋...
大家..都好緊張想知道吧?
我不欲公開我實際體重(免得嚇壞SIS)...所以只會講減左幾多
磅數減左 6.6磅!
腰減左 2吋!
當然我絕非忍口忍得好利害,但就唔會亂食嘢,每星期都會做下運動咁...先有咁既成績既...
大家來恭喜我吧...希望繼續落磅
一盒食15日 SaSa賣$199
療程係2個月..我會諗住買!食佢一個療程!
請關注我 (*^-^*)
The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog

有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言