2012年3月7日 星期三

最新Dr. Jart+ V7維他命保濕透白霜改善我敏感缺水肌

產品資料
全新V7 Relief Vita Drop V7 維他命保濕透白霜 ---- 適合任何皮膚使用
$148 / 30ml
質地清爽,透過納米微脂粒技術將7種美白維他命份子爆破於水份中,
快速注入肌膚深層,激活皮膚細胞更新,令肌膚持久濕潤柔軟,
回復柔滑觸感,令肌膚更美白、剔透。

活性成分與功效:
  • 維他命複合物 (Vitamin A、B3、B5、C、E、F、H) ----- 具保濕、亮白、緊緻功效
  • 馬齒莧 ----- 舒緩、補濕
  • 積雪草 ----- 高效抗敏
  • 玻尿酸納 ----- 鎖水保濕、提升皮膚含水量

使用方法:早晚於清潔及精華後,取適量均勻塗於面上。
我覺得個包裝真係好醫學,都幾似我平時係藥房買藥膏既FEEL咁...
SaSa店內既牌子多半我都好有信心!
ba都會好親切講解,所以我都係SaSa VIP 會員唻架~~
韓國真係美容王國,我試過join local tour時有個韓國團友
d皮膚真係好到不得了!
Dr. Jart 雖然係韓國制,但為左方便大家都有英文講點用
我好鐘意果陣淡淡既橘子香味!
我估係我太乾,一推好快吸晒!尤其搽上面...比手利害!
我以家都鐘意上完精華再搽佢,好有鎖水效果!(可惜我忘記用水份測試器)
亦有降紅既感覺!應該係積雪草既功效....
Thank you SaSa~~~

請關注我 (*^^*)
The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog

有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言