2012年3月16日 星期五

。SaSa忍手購物之行。

因為之前join左facial同減肥
仲有睇緊皮膚科(睇濕疹)既關係....最近仲成日淘呢樣果樣tim~
今次去已經忍住手的了
收獲如下:
Barrier Repair Mask就係reenex個治療師叫我用的
覺得我皮膚敏感最適合用呢隻bb mask~

NUXE果支係可以卸眼同面既
我去完EVENT有支係手試完就真係大愛!非再買不可!(雖然我都鐘意晶亮護理油=  =)
用棉花棒沾上,卸眼真係一D都唔乸呀!

再來 輕食主義既蒟蒻面!好好味!



佢麵又好味!調味又好...好味程度係我意料之外~

朋友話SASA既胭脂水唔好,但我用普通胭脂又會覺得太乾
呢個胭脂膏真係岩晒我!


本身無諗住敗呢個DOLLY WINK 既金色CREAM EYE SHADOW架!
CAT HUI話CANMAKE架嘛!但我一試上手又欲罷不能了!
試過金色同銀色都係金色好!




最後...多謝Enid 台灣美妝專門店!

搵日都要試上眼玩下...希望唔識化妝既我唔會玩得太樣衰啦~"~

請關注我 (*^^*)
The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog

有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言