2012年7月14日 星期六

。JUDO 柔道特強能排毒潔面泡沫。

我自己個人都怕怕地要自己將一D潔面產品自己去起泡,原因1. 懶   2. 趕時間(其實都係藉口XXD)對一D男士唻講適合不過用一吱出唻就係泡沫!好似我老公咁,佢唔識自己搞呢樣搞果樣起泡的=  ="
有時唔算係貪靚既男仔,生左暗瘡都唔鬼理,出到街好肉酸既~最近雅施就"JUDO 抗痘系列"當中有支就係特強效能排毒潔面泡沫!
日本JUDO 抗痘系列採用以日本傳統的柔道理念,以不含激發性成份,以柔制剛良好目標,在不損害皮膚的後遺症下,達致極速高效的完美成果,新增天然抗痘成分,全位強效擊退痘痘問好,令痘痘極速凋謝、明顯減退、平衡冗膚油脂分泌,徹底斷冶痘痘問題,回復無痘光滑肌
講咁耐,不如睇下佢個樣啦~寫明5800 YEN...MADE IN JAPAN5800 YEN唔知值香港幾錢...香港買貴定日本抵....望均成個盒都唔見有有效日期,原來係個樽底拆盒後係咁既樣,個樽身都比我想像中粗的盒裡面有說明書...得全日文??好彩唔係,係最底下有用返中文解釋既~仲有講埋D成份TIM好!沖完涼試下先~每次沖完涼影相都太有難度...好多水氣@@"矇查查吱出唻既泡沫都幾豐盈架~打直都唔會滑下
以下呢張已經係我相機能力最睇得清楚...見到D泡沫細位~其實搽上面真係唔駛好似我隻手上面咁多,減半都OK呀捽晒塊面都覺得仲有多返到出唻,我坐左約5-10分鐘,皮膚無搽嘢有少少緊咁啦~無立即去水份TEST...之後先去...結果雖然唔係話好似搽左保濕咁勁但比起我沖完出唻得十幾%水份好太多了!

水份油份
之後就去做返基本既護膚程序其實係爆瘡日子,趕時間既時候,唔識起泡既男仔...都好適合用呢支潔面架!大家快D去雅施唔買都睇下呀喂!


請關注我 (*^^*)

The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog 

有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言