2012年7月3日 星期二

。NOV..潔膚皂最適合濕疹、嬰兒肌使用。

我諗之前大部份人已經用皂沖涼或洗面既時代
因為方便,因為皂會沖到好乾
但有冇發現近幾年,大家開始講環保時,開始會自制肥皂?
仲要係多功效,有洋甘菊抗敏、有綠茶抗氧、有蜂蜜滋潤咁...
以家NOV醫學肌元,都已經研左佢地一個皇牌產品 - 潔膚皂D
將肌膚回復健康肌元,還回基本步
產品以『無香料、無色素、無合成添加』為宗旨
低刺激性脂肪酸、高保濕、低負荷
通過安全測試、臨床實驗、獲得醫學學術界的認同先推出俾大眾。

潔面的時候,最好就先起泡先再上面,達到最最最溫和~
亦因為咁,我唔方便係廁所試,無位俾我SET機...
我用左個盤仔...再拍片,所以試範果幾張相既質素會差少少..係我截圖出唻的~
我就唔識日本,點都識睇幾隻漢字"低刺激性"
包得好好,我打開..又諗起食...成粒糖咁...XXD
(因為陽光既關係影出唻先呈現得咁黃)
搣左張膠紙後,其實個膠袋都痴得實要大力搣
以下照片都是截圖
加水..(我個頭係偷望緊到底要點做)
我捽到咁上下,放低左舊皂,就咁再捽
就起到咁樣,都夠我洗面了!
(果舊皂齋洗面真係可以用好耐!)
鼻我最髒,所以多捽幾下(打格仔..間房..太亂@@)
額頭
面脥....
最終我係再去廁所過水..果盤太少水...實過得唔乾淨
出唻之後...真係乾淨得唻又唔繃緊架!
我諗住用佢唻沖涼!因為我全身皮膚都好敏感!以家D皂液都好多化學成份~
佢加上使用蔗糖、甘油等保濕成分,無香料、無色素、低刺激、低過敏性。
對有濕疹困擾既我尤其適合(重災區係隻腳)
屋企有BABY既都可以買唻同佢地沖涼架!



請關注我 (*^^*)

The Ztyle⊰   ⊱Yahoo Blog   Elle Blog 


有問題很歡迎EMAIL我:isa_yly@yahoo.com.hk

1 則留言:

  1. 很好 很喜欢这个帖子
    好,应该顶,今后继续努力
    我见过的最好的帖子了,谢谢楼主
    有意义,有收获,谢谢提供
    挺好,很实用
    帖子不错,多谢楼主分享心得
    去痘痘

    回覆刪除