2015年11月25日 星期三

。淘寶呀..網購呀..我真的毫無抵抗力。

我本人真係成日手痕就會去淘寶,就算無嘢要買都會走去左click右click,
咁樣click click下都總會有收鑊,
點知有一次,唔係碌淘寶..係道碌facebook時
係右手邊見到ZALORA網購既廣告!
喂..大佬!個袋幾靚喎!好想買喎~
其實類似既款我想買好耐,一直睇唔岩心水!
好啦!梗係click入去睇下先啦~
佢有啡色同紅色...紅色呢個真係好靚~

其實我買一個袋已經包到送貨架啦~
佢訂單只要夠左$150已經包送!仲要係用順豐送去你屋企
ZALORA我都唔係第一次買嘢架啦...之前都買過一次鞋..
放完個袋係購物車後...又想去望下鞋
啦啦啦...又比我睇中呢對
我屋企無晒呢類鞋呀....呢D款好襯衫架嘛
佢個SIZE都去到41...應該岩我掛(我係大腳八唻)

好啦!唔好再睇啦!就呢2樣啦喂

先是登入左先~

之後再用信用卡比錢!

個袋真係好輕便,揹住去郊遊真係一流



帶住雞脾落街揹背囊就最方便,唔駛有個側揹袋會阻住

好可惜...我對鞋...返到唻唔岩著....41碼..我只係可以勉強穿到入去...
行唔到路啦...唯有退貨...
好彩佢連退貨都FREE既啫,裡面有張退貨單,填好左,包返好件貨
拎去最近你既順豐站搵打電話去搵佢上你OFFICE 收件亦得
我以家應該退左會揀下可唔可以換到其他鞋著啦...
不過記住退貨一定要係30日內完成喎!
等我揀好左再返唻時再同大家分享!~
佢地仲有好多袋款...
連好多人揹既Herschel都有架!快d click去睇下有冇岩你!
款式一定比log on多好多~








這是我跟愛人BABI的FB PAGE
可以來跟蹤一下我們的分享呀~



請關注我 (*^^*)
 Blogspot   QooZa  WeShare  

有問題或產品合作可以聯絡我MAIL:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言