2014年3月14日 星期五

。我的脫疣新旅程 part 1。

其實我真係好鬼懶!
上一次脫疣係join左4次,但我竟然只係出左2篇文
回顧:



我係有影低大概既相既...只係打到最後一次後一直想出文無左回事啫
大概列一下日期同照片

04-09-2013




24-09-2013 果陣大概3星期我就去打一次


26-09-2013


14-11-2013


最後果一、二次佢已經盡量幫我打多D架啦..以家我見到D黑點點都打冷震
但其實仍然肉眼都仲見到好多仲未打到!就咁望相都見到
之後我一直都要儲下錢先,打4次都花左6千蚊

到11-03-2014,我終於到左朋友介紹另一間位於觀塘既比我
3000次包清
當初我都好擔心,怕其實又會好多附加費之類或狂SELL其他嘢....好彩無
我6點左右到達..好快就安排到入房係床開燈睇狀況
佢覺得我唔單只疣多,而且好多倒塞既暗粒
有問我之前已經打左...仲會有咁多..佢真係唔知我之前有幾嚴重了
我再同美容師講我頸都有,清埋要幾錢?
佢話包埋的!太!好!了!之前果間,頸係分另一PART架所以我無比...
程序一樣,先塗舒緩膏...

過大約15至20分鐘?(因為我睇唔到時間..估估下)
就可以開始做

遠睇係咪睇得唔清楚D BB疣?
其實經過四次之後我仲有D BB疣咁啦..但就多同密

整個近鏡你地望下
美容師話我令佢好困惑,因為我有D唔係疣,係D倒塞既暗粒


我額頭呢粒癦,佢問我脫唔脫埋佢...唔....佢話包埋的~
嘩!我梗係叫美容師脫埋佢啦!

睇落紅紅地...其實都幾鬼痛,可能今次都幾集中....
偷拍店內擺設

門口係咁既樣

其實第二日都仲痛緊...再隔多日先好D
其實佢有問我想狠D定分開脫既
我反正返工唔化妝,無所謂,就打得幾多得幾多
所以佢話今先打左面先,眼皮果D遲D先打
呢忽都幾集中,佢話D人上次無幫我打可能係太密覺得煩
我頸呢2粒直頭係肉粒咁凸出唻架...好彩包埋!不過唔包我都諗住脫埋頸架啦

之後我覺得間嘢都OK..我又會繼續脫疣所以JOIN埋FACIAL了..
佢話我住得遠可以去疏D...做一D換膚既TREATMENT...
其餘時間就自己勤力D保濕咁...會改善我倒塞同毛孔大

今次脫疣另一個地方唔同之前係..之前要我多花250蚊去買藥膏搽
呢次無,只係叫我用BIODERMA抹面,唔好用洗面果D住...用清水潑面唔好熱水
同記得搽補濕防曬就OK

美容師話下一次上去會幫我做一次換膚先...等D角質無咁厚
咁脫疣既情況有最新消息先再同大家跟進!


這是我跟愛人BABI的FB PAGE
可以來跟蹤一下我們的分享呀~



請關注我 (*^^*)
 Blogspot   QooZa  WeShare  

有問題可以聯絡我MAIL:isa_yly@yahoo.com.hk

2 則留言:

  1. 你好!終於找到脫疣的日記真的非常感動!
    請問你現在的疣已經脫完了嗎?
    這間美容院的脫疣療程好唔好?係咪真係3000蚊清得晒?
    我近排生左勁多疣,而且每日都有新疣好唔開心,
    另外仲有粒疣跟左我十年好似粒豆咁大粒。
    另外希望你能去印方法><

    回覆刪除
    回覆
    1. http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=27438&do=blog&id=309442

      呢篇係我脫大大疣既過程,因為3千蚊呢間我問過大疣佢地脫唔到的
      你意思我面上細疣脫完既印?我覺得細疣脫完無印呀
      大疣果道佢地間公司就有比去印藥膏我搽既

      刪除