2014年3月22日 星期六

。[速報] 即整即出文!剛入手既Soak Off Gel。

昨天,我終於入手 Soak Off Gel
大約一個月前,Pansy佢出左一條片,已經吸引左我
我亦同我個朋友商量左好耐,最後不了了之
最近一個巧合,靚仔老闆同我細心推介,
係我手試整,再卸....好靚呀!

咁就入手左一set....另加左幾支color gel
今日,我個小學同學上左唻我屋企先比我試整

我第一次試整,整得唔靚都唔好留言話我整得樣衰呀!留句加油就好了

先上base唔駛等乾就可以上soak off color gel
我幫佢用左祼色,佢唔鐘意太誇...同埋都怕阿媽"省"佢...
佢揀左一輪,想玩印花,
Soak Off Gel真係方便玩印花,
唔鐘意?印唔靚?可以抹左佢再印過都唔怕個底色抺甩
印好左,未搽top就咁既樣
上埋真係靚晒~

整好左佢,我自己都試下先!
我自己就試下貼紙同埋水印貼
用左淡黃同熒光粉紅...
嘩!隻熒光粉紅照燈果陣咁勁既!
之後貼貼紙先~
呢隻熒光粉紅真係好靚..貼好左~~
之後試埋水印貼
要剪好左先
之後拎開左面頭塊膠片,再拎佢落水浸5-10秒
之後佢本身就會同張紙分離架啦~
貼左上去,但原來想再移位有d難...所以貼上去要小心
好!貼好上top先!
咦?原來上左top照燈時...就同熒光粉紅一樣咁勁!(對比返之前張圖就知)
左手
右手
黑色羽毛比較顯

我自己知道自己整得麻麻架啦,始終都係第一次嘛!
右手真係整得好肉酸....希望練練下隻左手會無咁手殘啦~
貼紙同水印貼,係做soak off gel 其實分別不大,因為一搽左top就都係摸落去平滑
仲有3支色未到手!哈...期待ing~




這是我跟愛人BABI的FB PAGE
可以來跟蹤一下我們的分享呀~



請關注我 (*^^*)
 Blogspot   QooZa  WeShare  


有問題可以聯絡我MAIL:isa_yly@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言